Ministrul Muncii, Violeta Alexandru, a scris, într-o postare pe Facebook, că a testat serviciile celor 41 de Case de Pensii ÅŸi a sunat pentru a vedea modul de interacÅ£iune al funcÅ£ionarilor. Rezultatul a fost că numai 12 angajaÅ£i ai acestei instituÅ£ii, la nivel naÅ£ional, au răspuns.
"Am făcut, în zilele lucrătoare dinainte de Crăciun, un simplu test. Am telefonat fiecărei Case JudeÅ£ene/locale (pentru BucureÅŸti) de Pensii. Am vrut să am propria opinie, în completarea experienÅ£elor pensionarilor care mi-au trimis mesaje pe această temă. Sunt probleme ÅŸi cu modul în care se vorbeÅŸte pensionarilor care ajung la Casele de Pensii", a scris ministrul, într-o postare pe Facebook.
La nivelul ţării, din 41 de Case Judeţene de Pensii apelate, doar 12 au răspuns la telefon.
"Am avut ÅŸi surprize plăcute, inclusiv Case judeÅ£ene care preiau cereri ÅŸi documente online. Åži un sector al Municipiului BucureÅŸti lucrează deja în online. Deci, se poate! Voi discuta fiecare caz la prima videoconferinţă cu reprezentanÅ£ii Caselor, organizată la începutul anului. Primul contact între instituÅ£iile din coordonarea Ministerului Muncii ÅŸi cetăţeni este, de foarte multe ori, prin intermediul telefonului. Oamenii cer minime îndrumări. Au nevoie de confirmarea unor informaÅ£ii afiÅŸate pe paginile de internet. Dacă le-ar primi, o parte dintre problemele ridicate s-ar lămuri de la început. Sunt oameni în vârstă cei care sună, de regulă. Pentru ei, oferirea unor minime informaÅ£ii, prin telefon, contează mult, salvează un drum parcurs cu dificultate de acasă la instituÅ£ie. AceÅŸtia se deplasează greu, mai ales în sezonul rece", a explicat Alexandru.
Iată È™i filmarea făcută de Ministrul Muncii, Violeta Alexandru, care È™i-a pus la propriu mâinile în cap...
