În perioada 01.01-31.07.2020 GNM CJ BotoÈ™ani a înregistrat un număr de 97 de petiÈ›ii, dintre care:
- 59 petiții au fost soluționate,
- 25 petiÈ›ii au fost redirecÈ›ionate către alte instituÈ›ii, întrucât au fost greÅŸit adresate Gărzii NaÅ£ionale de Mediu,
- 7 peÈ›iÈ›ii au fost clasate, întrucât nu au fost trecute datele de identificare a petiÅ£ionarului È™i/sau după trimiterea răspunsului s-a primit o nouă petiÅ£ie de la acelaÅŸi petiÅ£ionar, cu acelaÅŸi conÅ£inut.
- 6 petiÈ›ii sunt în termenul de soluÈ›ionare.
Câteva astecte importante când vreÈ›i să adresaÈ›i o petiÈ›ie:
- prin petiÅ£ie se înÅ£elege cererea, reclamaÅ£ia, sesizarea sau propunerea formulată în scris ori prin poÅŸtă electronică, pe care un cetăţean sau o organizaÅ£ie legal constituită o poate adresa autorităţilor ÅŸi instituÅ£iilor publice.
- date de identificare ale solicitantului/petiÈ›ionarului- numele, prenumele, domiciliul/reÈ™edinÈ›a sau, după caz, firma, sediul, precum È™i adresa la care se solicită comunicarea răspunsului în cazul în care se doreÈ™te comunicarea acestuia la altă adresă decât cea de domiciliu/reÈ™edință sau, după caz, sediu, adresa de email.
- petiÅ£iile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare a petiÅ£ionarului nu se iau în considerare ÅŸi se clasează.
- petiÅ£iile greÅŸit îndreptate vor fi trimise în termen de 5 zile de la înregistrare autorităţilor sau instituÅ£iilor publice care au ca atribuÅ£ii rezolvarea problemelor sesizate, urmând ca petiÅ£ionarul să fie înÅŸtiinÅ£at despre aceasta.
- dacă după trimiterea răspunsului se primeşte o nouă petiţie de la acelaşi petiţionar, cu acelaşi conţinut, aceasta se clasează.
