Franco-belgienii care deţin hipermarketurile Cora tatonează din nou vânzarea operaţiunilor din România

Cora este cel mai puţin extins lanţ de magazine din comerţul modern local, cu doar 11 magazine, după ce în 2015 a tras obloanele hipermarketului din Arad. 

Franco-belgienii care deţin hipermarketurile Cora tatonează din nou vânzarea operaţiunilor din România
Grupul franco-belgian Louis Delhaize, acţionarul hiper­marketurilor Cora din Ro­mânia, tatonează din nou vân­zarea operaţiunilor loca­le, potrivit surselor ZF. Acţionarii negociază fie vânzarea întregului „pachet“ de 11 magazine, fie vânzarea pe bucăţi, potrivit aceloraşi surse.

Reprezentanţii Cora spun însă că „nu există nicio intenţie a acţionarilor de a vinde afacerea din România“.

„Afacerile Cora în România sunt în creştere şi ne concentrăm asupra con­solidării poziţiei noas­tre pe piaţa locală“, au transmis reprezen­tan­ţii Cora, care neagă orice informaţie privind o eventuală vânzare.

În 2016 şi 2017 cifra de afaceri din comerţul cu amănuntul, cel mai important indicator pen­tru consumul privat, a crescut cu două cifre (peste 10%), însă acest lu­cru nu s-a resimţit şi în busi­nessul Cora, care avansează timid. Mai exact, din 2014 compania nu a reuşit să depă­şească pragul de 1,7 mld, lei cifră de afa­ceri. Spre exemplu, anul trecut avansul businessul a fost de sub 2% comparativ cu 2016, de peste cinci ori mai lent decât consumul.

Sursa:zf.ro

 

Spune-ne opinia ta