Clienții Modern Calor nu vor mai putea vizualiza facturile în aplicația companiei, timp de trei zile

Societatea Modern Calor S.A. își anunță clienții că, în perioada 31 iulie - 2 august 2019, aplicația informatică ce cuprinde baza de date
pentru încasarea facturilor nu va fi funcțională din cauza unor lucrări de metenanță la rețeaua de calculatoare.

În perioada respectivă nu se vor putea face plăți on-line și nici nu se vor putea obține pe această cale informații privind consumurile și
situațiile financiare.

Plățile se vor putea face la Casieriile Modern Calor sau la bănci, doar cu condiția prezentării ultimei facturi primite de client, iar informații privind soldul se vor putea obține doar la biroul de relații cu publicul sau telefonic, la nr. de telefon 0231 537 100; 0231 515 959.

Societatea le cere scuze utilizatorilor pentru inconvenient.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

LISTA locurilor de muncă vacante în județul Botoșani: Ce caută angajatorii!

Tuesday, 2 December 2025

Potrivit datelor rezultate din declarațiile agenților economici privind locurile de muncă vacante, la data de 02.12.2025, în evidențele Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă ...

„Cadou” în minivacanța de 1 Decembrie pentru un botoșănean vitezoman!

Tuesday, 2 December 2025

În minivacanța de 1 Decembrie, polițiștii botoșăneni au reținut în vederea suspendării exercitării dreptului de a conduce 39 de permise și 30 de certificate de înmatriculare...

Două femei și un copil de 2 ani au ajuns la spital, în urma unui impact violent la ieșire din Dorohoi! (Foto)

Tuesday, 2 December 2025

Trei persoane au ajuns la spital în urma unui accident rutier produs, în urmă cu puțin timp, la ieșirea din municipiul Dorohoi spre Șendriceni. În eveniment au fost implicate dou...