Clienții Modern Calor nu vor mai putea vizualiza facturile în aplicația companiei, timp de trei zile

Clienții Modern Calor nu vor mai putea vizualiza facturile în aplicația companiei, timp de trei zile

Societatea Modern Calor S.A. își anunță clienții că, în perioada 31 iulie - 2 august 2019, aplicația informatică ce cuprinde baza de date
pentru încasarea facturilor nu va fi funcțională din cauza unor lucrări de metenanță la rețeaua de calculatoare.

În perioada respectivă nu se vor putea face plăți on-line și nici nu se vor putea obține pe această cale informații privind consumurile și
situațiile financiare.

Plățile se vor putea face la Casieriile Modern Calor sau la bănci, doar cu condiția prezentării ultimei facturi primite de client, iar informații privind soldul se vor putea obține doar la biroul de relații cu publicul sau telefonic, la nr. de telefon 0231 537 100; 0231 515 959.

Societatea le cere scuze utilizatorilor pentru inconvenient.

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Șase botoșăneni țepuiți de către un vâlcean, după ce au încercat să cumpere utilaje agricole. Făptașul a fost escortat în arestul Poliției

astăzi, 10:17
53

Vineri, poliţiştii din cadrul Serviciului de Investigaţii Criminale Botoşani, au emis ordonanţă de reţinere pentru 24 de ore pe numele unui bărbat de 40 de ani din judeţul Vâlcea, cerce...

Emisiune de mărci poștale dedicată municipiului Botoșani

astăzi, 09:00
73

Romfilatelia introduce în circulaţie marţi, 21 ianuarie, o emisiune de mărci poştale tematică, din seria Oraşele României, dedicată oraşului Botoşani.Atestat istoric ca &ldquo...

Șoferul care a accidentat o femeie pe trecerea de pietoni și s-a făcut nevăzut, a fost arestat

astăzi, 08:36
409

Conducătorul auto care a acroșat o femeie pe trecerea de pietoni, vineri dimineață, pe strada Sucevei, lângă Carrefour, a fost reținut de către polițiști și introdus în arest, pe...