Clienții Modern Calor nu vor mai putea vizualiza facturile în aplicația companiei, timp de trei zile

Societatea Modern Calor S.A. își anunță clienții că, în perioada 31 iulie - 2 august 2019, aplicația informatică ce cuprinde baza de date
pentru încasarea facturilor nu va fi funcțională din cauza unor lucrări de metenanță la rețeaua de calculatoare.

În perioada respectivă nu se vor putea face plăți on-line și nici nu se vor putea obține pe această cale informații privind consumurile și
situațiile financiare.

Plățile se vor putea face la Casieriile Modern Calor sau la bănci, doar cu condiția prezentării ultimei facturi primite de client, iar informații privind soldul se vor putea obține doar la biroul de relații cu publicul sau telefonic, la nr. de telefon 0231 537 100; 0231 515 959.

Societatea le cere scuze utilizatorilor pentru inconvenient.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Accident pe un drum din Botoșani: Un bărbat de 60 de ani a primit îngrijiri medicale la fața locului!

Saturday, 8 November 2025

Un accident rutier a avut loc, în urmă cu puțin timp, în localitatea Vorona. În eveniment a fost implicat un singur autoturism. La fața locului s-au deplasat pompierii din cadr...

Incendiu într-o localitate din Botoșani: Bunurile dintr-o bucătărie de vară au fost cuprinse de flăcări!

Saturday, 8 November 2025

Un incendiu s-a produs, în această după-amiază, într-o gospodărie din localitatea Zahoreni. Bunurile dintr-o bucătărie de vară au fost cuprinse de flăcări, iar alarma a fost dată...

Schimbare pentru șoferi. Camerele de trafic vor depista mașinile fără RCA, la fel ca rovinieta!

Saturday, 8 November 2025

Parlamentul a adoptat o măsură prin care mașinile fără asigurare RCA vor fi identificate automat în trafic, folosind camere care citesc numerele de înmatriculare, similar sistemului f...