Clienții Modern Calor nu vor mai putea vizualiza facturile în aplicația companiei, timp de trei zile

Clienții Modern Calor nu vor mai putea vizualiza facturile în aplicația companiei, timp de trei zile

Societatea Modern Calor S.A. își anunță clienții că, în perioada 31 iulie - 2 august 2019, aplicația informatică ce cuprinde baza de date
pentru încasarea facturilor nu va fi funcțională din cauza unor lucrări de metenanță la rețeaua de calculatoare.

În perioada respectivă nu se vor putea face plăți on-line și nici nu se vor putea obține pe această cale informații privind consumurile și
situațiile financiare.

Plățile se vor putea face la Casieriile Modern Calor sau la bănci, doar cu condiția prezentării ultimei facturi primite de client, iar informații privind soldul se vor putea obține doar la biroul de relații cu publicul sau telefonic, la nr. de telefon 0231 537 100; 0231 515 959.

Societatea le cere scuze utilizatorilor pentru inconvenient.

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

(P) Roxana Țurcanu, candidat la Primăria municipiului Botoșani: „Această perioadă a contribuit în mod major la dezvoltarea mea ca om politic”

astăzi, 08:30
34

Comunicat de presă:Doamnelor și domnilorDragii mei botoșăneni,Suntem la final de campanie electorală și la două zile distanță de unul dintre momentele decisive pentru viitorul ora...

(P) Cătălin Silegeanu: Flutur, milioanele și sutele de ani!

astăzi, 08:22
41

Comunicat:Pentru a ne dezvolta avem nevoie de oameni capabili, pregătiți și educați. Dacă vrem să evoluam avem nevoie de specialiști care să se implice și să nu mai stea deoparte din cau...

Botoșănean grav rănit de cal, găsit inconștient pe un câmp

astăzi, 08:20
157

Un bărbat din judeţul Botoşani a fost găsit inconştient pe câmp după ce a fost rănit de propriul cal. Acesta a fost găsit după aproape o zi de agonie, şi a fost trimis cu ambulanţa la...