Clienții Modern Calor nu vor mai putea vizualiza facturile în aplicația companiei, timp de trei zile

Clienții Modern Calor nu vor mai putea vizualiza facturile în aplicația companiei, timp de trei zile

Societatea Modern Calor S.A. își anunță clienții că, în perioada 31 iulie - 2 august 2019, aplicația informatică ce cuprinde baza de date
pentru încasarea facturilor nu va fi funcțională din cauza unor lucrări de metenanță la rețeaua de calculatoare.

În perioada respectivă nu se vor putea face plăți on-line și nici nu se vor putea obține pe această cale informații privind consumurile și
situațiile financiare.

Plățile se vor putea face la Casieriile Modern Calor sau la bănci, doar cu condiția prezentării ultimei facturi primite de client, iar informații privind soldul se vor putea obține doar la biroul de relații cu publicul sau telefonic, la nr. de telefon 0231 537 100; 0231 515 959.

Societatea le cere scuze utilizatorilor pentru inconvenient.

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Arafat: „Este posibil ca săptămâna viitoare să fie decisă prelungirea cu încă o lună a stării de urgenţă”

Sâmbătă, 4 Aprilie 2020
1869

Secretarul de stat în Ministerul Afacerilor Interne, Raed Arafat, a declarat, sâmbătă, că este foarte posibil ca starea de urgenţă decretată în contextul pandemiei de COVID-19 ...

Coronavirus: Bilanțul deceselor în România a ajuns la 146

Sâmbătă, 4 Aprilie 2020
670

Grupul de Comunicare Strategică a confirmat șase noi decese ale unor persoane infectate cu coronavirus. Este vorba despre trei persoane din Hunedoara, două din Suceava și unul din București, chia...

Al doilea oraș din țară care intră în carantină totală. „Vom permite doar transportul de marfă și aprovizionarea populației”

Sâmbătă, 4 Aprilie 2020
649

Ministrul Afacerilor de Interne, Marcel Vela, a anunţat că oraşul Ţăndărei intră în carantină totală, conform Ordonanţei Militare numărul 7. Decizia a fost luată în urma număr...