Clienții Modern Calor nu vor mai putea vizualiza facturile în aplicația companiei, timp de trei zile

Societatea Modern Calor S.A. își anunță clienții că, în perioada 31 iulie - 2 august 2019, aplicația informatică ce cuprinde baza de date
pentru încasarea facturilor nu va fi funcțională din cauza unor lucrări de metenanță la rețeaua de calculatoare.

În perioada respectivă nu se vor putea face plăți on-line și nici nu se vor putea obține pe această cale informații privind consumurile și
situațiile financiare.

Plățile se vor putea face la Casieriile Modern Calor sau la bănci, doar cu condiția prezentării ultimei facturi primite de client, iar informații privind soldul se vor putea obține doar la biroul de relații cu publicul sau telefonic, la nr. de telefon 0231 537 100; 0231 515 959.

Societatea le cere scuze utilizatorilor pentru inconvenient.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

De Crăciun, fii mai bun! Vizită a jandarmilor din Botoșani la un centru pentru copii cu nevoi speciale! (Foto)

astăzi, 19:00

Astăzi, 18 decembrie, jandarmii botoșăneni au vizitat Centrul de zi pentru copii cu nevoi speciale ,,Șansa mea" din municipiul Botoșani, din dorința de a aduce un zâmbet pe fețele co...

Botoșăneanul Adrian Tîrzioru, în topul golgheterilor Ligii Zimbrilor!

astăzi, 18:00

Adrian Tîrzioru, interul stânga al grupării CSU Suceava, se află pe podiumul marcatorilor Ligii Naționale de handbal masculin la jumătatea întrecerii. Jucătorul în v&ac...

Peste 50 de kilograme de articole pirotehnice confiscate de polițiști!

astăzi, 15:00

Miercuri, 17 decembrie 2025, polițiștii din cadrul Poliției Municipiului Botoșani au identificat pe strada Grivița un autoturism în interiorul căruia se aflau mai  multe articole piro...