Clienții Modern Calor nu vor mai putea vizualiza facturile în aplicația companiei, timp de trei zile

Societatea Modern Calor S.A. își anunță clienții că, în perioada 31 iulie - 2 august 2019, aplicația informatică ce cuprinde baza de date
pentru încasarea facturilor nu va fi funcțională din cauza unor lucrări de metenanță la rețeaua de calculatoare.

În perioada respectivă nu se vor putea face plăți on-line și nici nu se vor putea obține pe această cale informații privind consumurile și
situațiile financiare.

Plățile se vor putea face la Casieriile Modern Calor sau la bănci, doar cu condiția prezentării ultimei facturi primite de client, iar informații privind soldul se vor putea obține doar la biroul de relații cu publicul sau telefonic, la nr. de telefon 0231 537 100; 0231 515 959.

Societatea le cere scuze utilizatorilor pentru inconvenient.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

A început campania electorală pentru alegerile parțiale din comuna Mihai Eminescu!

Saturday, 22 November 2025

Potrivit cadrului legal, campania electorală pentru alegerile locale parțiale începe cu 15 zile înainte de data desfășurării alegerilor, respectiv astăzi, 22 noiembrie şi se î...

Săptămâna Educației Globale, marcată și de elevii din Albești! (Foto)

Saturday, 22 November 2025

În perioada 17–21 noiembrie 2025, elevii și cadrele didactice din cadrul  Școlii Gimnaziale Nr. 2 Tudor Vladimirescu din Albești au luat parte la Săptămâna Educației Globa...

Tâlhărie în cursul nopții: Patru tineri din Dorohoi au intrat într-o casă și au furat lucruri de peste 3.000 de lei!

Saturday, 22 November 2025

La data de 21 noiembrie 2025, polițiștii din cadrul Poliției Municipiului Dorohoi au emis ordonanță de reținere pentru 24 de ore, pe numele a patru tineri, din municipiul Dorohoi, cercetați sub...