Clienții Modern Calor nu vor mai putea vizualiza facturile în aplicația companiei, timp de trei zile

Societatea Modern Calor S.A. își anunță clienții că, în perioada 31 iulie - 2 august 2019, aplicația informatică ce cuprinde baza de date
pentru încasarea facturilor nu va fi funcțională din cauza unor lucrări de metenanță la rețeaua de calculatoare.

În perioada respectivă nu se vor putea face plăți on-line și nici nu se vor putea obține pe această cale informații privind consumurile și
situațiile financiare.

Plățile se vor putea face la Casieriile Modern Calor sau la bănci, doar cu condiția prezentării ultimei facturi primite de client, iar informații privind soldul se vor putea obține doar la biroul de relații cu publicul sau telefonic, la nr. de telefon 0231 537 100; 0231 515 959.

Societatea le cere scuze utilizatorilor pentru inconvenient.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Accident cu patru victime, în această seară, la marginea orașului Botoșani! - FOTO

Saturday, 27 December 2025

Patru persoane au ajuns la spital în urma unui accident rutier care s-a produs, în urmă cu puțin timp, la ieșirea din municipiul Botoșani spre Suceava. În evenimentul rutier au f...

Urșii de la Comănești ajung, duminică, la Săveni și Ungureni!

Saturday, 27 December 2025

Comuna Ungureni și orașul Saveni găzduiesc duminică, 28 decembrie 2025, cea de-a doua ediție a Festivalului Internațional „Datini și Obiceiuri de Iarnă pe Valea Jijiei”, un evenime...

Aștepți un colet, dar ți se cere "actualizarea adresei"?

Saturday, 27 December 2025

Directoratul Naţional de Securitate Cibernetică (DNSC) avertizează că perioada aglomerată a Sărbătorilor este un prilej exploatat de atacatori. Aceștia profită de activitățile de sezon ...