Clienții Modern Calor nu vor mai putea vizualiza facturile în aplicația companiei, timp de trei zile

Clienții Modern Calor nu vor mai putea vizualiza facturile în aplicația companiei, timp de trei zile

Societatea Modern Calor S.A. își anunță clienții că, în perioada 31 iulie - 2 august 2019, aplicația informatică ce cuprinde baza de date
pentru încasarea facturilor nu va fi funcțională din cauza unor lucrări de metenanță la rețeaua de calculatoare.

În perioada respectivă nu se vor putea face plăți on-line și nici nu se vor putea obține pe această cale informații privind consumurile și
situațiile financiare.

Plățile se vor putea face la Casieriile Modern Calor sau la bănci, doar cu condiția prezentării ultimei facturi primite de client, iar informații privind soldul se vor putea obține doar la biroul de relații cu publicul sau telefonic, la nr. de telefon 0231 537 100; 0231 515 959.

Societatea le cere scuze utilizatorilor pentru inconvenient.

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Marcel Ciolacu anunță regionalizarea României. ”Asta nu înseamnă că se vor desființa!”

astăzi, 08:45
47

Ciolacu a dat ca exemplu Polonia și arată că se face un studiu foarte amplu privitor la modul în care va fi reorganizată România.”Reforma bugetară și reorganizarea teritori...

Suferința unui copil de 6 anișori: De la un accident banal, la confruntarea cu un inamic necruțător!

astăzi, 08:16
198

Părinții s-au alarmat și l-au dus la medic. Pentru că totul s-a întâmplat în timpul pandemiei, așteptarea pentru programare și diagnostic a fost o încercare grea.Dup...

Care este echipa care a vrut să îl ”fure” pe Andone și cum a răspuns antrenorul de la Botoșani!

astăzi, 07:48
435

Bogdan Andone e aproape să reușească o minune la FC Botoșani, formație pe care a preluat-o în iarnă, cu 12 puncte după 21 de etape.“Mi-a zis că mă salvează în decembrie...