Clienții Modern Calor nu vor mai putea vizualiza facturile în aplicația companiei, timp de trei zile

Clienții Modern Calor nu vor mai putea vizualiza facturile în aplicația companiei, timp de trei zile

Societatea Modern Calor S.A. își anunță clienții că, în perioada 31 iulie - 2 august 2019, aplicația informatică ce cuprinde baza de date
pentru încasarea facturilor nu va fi funcțională din cauza unor lucrări de metenanță la rețeaua de calculatoare.

În perioada respectivă nu se vor putea face plăți on-line și nici nu se vor putea obține pe această cale informații privind consumurile și
situațiile financiare.

Plățile se vor putea face la Casieriile Modern Calor sau la bănci, doar cu condiția prezentării ultimei facturi primite de client, iar informații privind soldul se vor putea obține doar la biroul de relații cu publicul sau telefonic, la nr. de telefon 0231 537 100; 0231 515 959.

Societatea le cere scuze utilizatorilor pentru inconvenient.

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

În această seară: Autoturism făcut scrum, după un scurtcircuit. Două persoane se aflau în interior, în momentul izbucnirii incendiului

astăzi, 21:20
208

 Un autoturism care se deplasa pe un teren agricol de pe raza comunei Brăești a fost distrus aproape în totalitate în urma unui incendiu generat, cel mai probabil, ca urmar...

VERSURI DIN STRADĂ: Stați așa

astăzi, 20:31
64

Ca de obicei, publicăm astăzi încă o poezie primită pe adresa de e-mail a redacției noastre. Vă dorim lectură plăcută. Staţi aşade Constantin VlădeanuPutrede g&a...

Ungaria şi România au cele mai mari scumpiri din Uniunea Europeană

astăzi, 19:49
97

Ungaria şi România au înregistrat cele mai mari scumpiri din Uniunea Europeană în luna ianuarie, raportat la luna decembrie a anului trecut, a informat vineri Eurostat.Rata anu...