Clienții Modern Calor nu vor mai putea vizualiza facturile în aplicația companiei, timp de trei zile

Clienții Modern Calor nu vor mai putea vizualiza facturile în aplicația companiei, timp de trei zile

Societatea Modern Calor S.A. își anunță clienții că, în perioada 31 iulie - 2 august 2019, aplicația informatică ce cuprinde baza de date
pentru încasarea facturilor nu va fi funcțională din cauza unor lucrări de metenanță la rețeaua de calculatoare.

În perioada respectivă nu se vor putea face plăți on-line și nici nu se vor putea obține pe această cale informații privind consumurile și
situațiile financiare.

Plățile se vor putea face la Casieriile Modern Calor sau la bănci, doar cu condiția prezentării ultimei facturi primite de client, iar informații privind soldul se vor putea obține doar la biroul de relații cu publicul sau telefonic, la nr. de telefon 0231 537 100; 0231 515 959.

Societatea le cere scuze utilizatorilor pentru inconvenient.

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Umilința eternă! Botoșani - Chindia 0-3!

Duminică, 22 Septembrie 2019
476

Botoșani și Chindia s-au întâlnit un etapa a 10-a a primei ligi, duminică, de la ora 17:30. Botoșani a avut lovitura de deschidere a meciului. Greșelile de arbitraj continua sa o deza...

Drum de 1,8 milioane de lei pentru o comună din județ

Duminică, 22 Septembrie 2019
945

Primăria comunei Corni a lansat procedura de achiziție publică pentru proiectarea și execuția lucrărilor de refacere și modernizare ale unui drum sătesc, pe un segment de 1,65 km, proiect în ...

Viața bate filmul: în vârstă de 65 de ani, s-a pus la băut cu iubitul fostei amante, apoi a fost lovit cu toporul în cap

Duminică, 22 Septembrie 2019
1626

Un bărbat de 65 de ani din județ se zbate între viaţă şi moarte, după ce a fost bătut de iubitul fostei sale concubine.Incidentul a avut loc în satul Lupăria, din comuna Prăje...