Clienții Modern Calor nu vor mai putea vizualiza facturile în aplicația companiei, timp de trei zile

Clienții Modern Calor nu vor mai putea vizualiza facturile în aplicația companiei, timp de trei zile

Societatea Modern Calor S.A. își anunță clienții că, în perioada 31 iulie - 2 august 2019, aplicația informatică ce cuprinde baza de date
pentru încasarea facturilor nu va fi funcțională din cauza unor lucrări de metenanță la rețeaua de calculatoare.

În perioada respectivă nu se vor putea face plăți on-line și nici nu se vor putea obține pe această cale informații privind consumurile și
situațiile financiare.

Plățile se vor putea face la Casieriile Modern Calor sau la bănci, doar cu condiția prezentării ultimei facturi primite de client, iar informații privind soldul se vor putea obține doar la biroul de relații cu publicul sau telefonic, la nr. de telefon 0231 537 100; 0231 515 959.

Societatea le cere scuze utilizatorilor pentru inconvenient.

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Invitatul de la Știri – Deputatul Mihaela Huncă, candidatul Pro România la Parlamentul României

Luni, 23 Noiembrie 2020
122

Mihaela Huncă, liderul Pro România de la Botoșani, candidează pentru un nou mandat de deputat în Parlamentul României.Fost inspector șef al Inspectoratului Școlar al Județu...

Patriarhia Română: Calendarele bisericeşti autentice nu sunt convertibile în material electoral

Luni, 23 Noiembrie 2020
377

Patriarhia Română a aflat cu surprindere că o entitate politică aflată în campanie electorală a tipărit, cu scopul de a le oferi cetățenilor ca material electoral, calendare creşt...

(P) Cătălin Silegeanu: Albert Einstein spunea "cu cât tehnologia va fi mai inteligentă, cu atât oamenii vor fi mai proști".

Luni, 23 Noiembrie 2020
125

Comunicat de presă:Albert Einstein spunea "cu cât tehnologia va fi mai inteligentă, cu atât oamenii vor fi mai proști".Cam așa stă treaba și prin instituțiile stat...