Clienții Modern Calor nu vor mai putea vizualiza facturile în aplicația companiei, timp de trei zile

Societatea Modern Calor S.A. își anunță clienții că, în perioada 31 iulie - 2 august 2019, aplicația informatică ce cuprinde baza de date
pentru încasarea facturilor nu va fi funcțională din cauza unor lucrări de metenanță la rețeaua de calculatoare.

În perioada respectivă nu se vor putea face plăți on-line și nici nu se vor putea obține pe această cale informații privind consumurile și
situațiile financiare.

Plățile se vor putea face la Casieriile Modern Calor sau la bănci, doar cu condiția prezentării ultimei facturi primite de client, iar informații privind soldul se vor putea obține doar la biroul de relații cu publicul sau telefonic, la nr. de telefon 0231 537 100; 0231 515 959.

Societatea le cere scuze utilizatorilor pentru inconvenient.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

„Cel mai talentat fotbalist din România” este la Botoșani. Unii l-au catalogat ca fiind capricios!

astăzi, 19:00

FC Botoșani, echipa-revelație a SuperLigii, a terminat anul 2025 pe locul 3, cu 38 de puncte, două mai puține față de câte are liderul Universitatea Craiova și cu unul mai puțin față d...

Primarul din Iași intenționează să interzică trotinetele electrice: „Circulă cu foarte mare viteză pe trotuare și lovesc cetățenii”

astăzi, 18:15

De câțiva ani, trotinetele electrice sunt din ce în ce mai folosite în municipiul Iași, însă, în majoritatea cazurilor, utilizatorii conduc haotic, cu viteză, pe trotuare și în zonele exclu...

Ateliere de scriere creativă cu Adina Popescu și Iulian Manuel Ghervas la Memorialul Ipotești!

astăzi, 17:10

Dacă ai între 14 și 19 ani, ești pasionat de scrierea creativă și de poveștile vizuale, te invităm să te înscrii la atelierele Povești din Ipotești, în cadrul cărora, ală...