Clienții Modern Calor nu vor mai putea vizualiza facturile în aplicația companiei, timp de trei zile

Clienții Modern Calor nu vor mai putea vizualiza facturile în aplicația companiei, timp de trei zile

Societatea Modern Calor S.A. își anunță clienții că, în perioada 31 iulie - 2 august 2019, aplicația informatică ce cuprinde baza de date
pentru încasarea facturilor nu va fi funcțională din cauza unor lucrări de metenanță la rețeaua de calculatoare.

În perioada respectivă nu se vor putea face plăți on-line și nici nu se vor putea obține pe această cale informații privind consumurile și
situațiile financiare.

Plățile se vor putea face la Casieriile Modern Calor sau la bănci, doar cu condiția prezentării ultimei facturi primite de client, iar informații privind soldul se vor putea obține doar la biroul de relații cu publicul sau telefonic, la nr. de telefon 0231 537 100; 0231 515 959.

Societatea le cere scuze utilizatorilor pentru inconvenient.

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

FC Botoșani - Astra Giurgiu 0-0! Băieții lui Croitoru, singuri pe teren în repriza secundă!

Vineri, 10 Iulie 2020
247

FC Botoșani a întâlnit Astra Giurgiu vineri seară, de la ora 20:30, într-un meci contând pentru etapa a 7-a a Play-Off-ului Primei Divizii.Partida a început î...

Ministrul Muncii, la Botoșani: Industria textilă, cea mai afectată după pandemie

Vineri, 10 Iulie 2020
437

Prezentă în cursul zilei de vineri la Botoșani, Ministrul Muncii, Violeta Alexandru, a explicat, în cadrul unei conferințe de presă, că domeniul textil este cel mai afectat după pand...

Doi elevi din Botoșani au fost admiși cu media 10 la liceu

Vineri, 10 Iulie 2020
608

Nu mai puțin de 2647 absolvenţi ai clasei a VIII-a din județul Botoșani au fost repartizaţi computerizat în învăţământul liceal de stat, în anul școlar 2020-2021. Mini...