Clienții Modern Calor nu vor mai putea vizualiza facturile în aplicația companiei, timp de trei zile

Societatea Modern Calor S.A. își anunță clienții că, în perioada 31 iulie - 2 august 2019, aplicația informatică ce cuprinde baza de date
pentru încasarea facturilor nu va fi funcțională din cauza unor lucrări de metenanță la rețeaua de calculatoare.

În perioada respectivă nu se vor putea face plăți on-line și nici nu se vor putea obține pe această cale informații privind consumurile și
situațiile financiare.

Plățile se vor putea face la Casieriile Modern Calor sau la bănci, doar cu condiția prezentării ultimei facturi primite de client, iar informații privind soldul se vor putea obține doar la biroul de relații cu publicul sau telefonic, la nr. de telefon 0231 537 100; 0231 515 959.

Societatea le cere scuze utilizatorilor pentru inconvenient.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Achiziție militară majoră: România cumpără blindate de luptă de 2,5 miliarde de euro!

Thursday, 10 July 2025

Valoarea contractului care se va întinde pe opt ani e de aproape 2,5 miliarde de euro și presupune ca unele elemente ale blindatelor de luptă să fie produse în România. MApN an...

Lecții de siguranță, și în vacanță, predate de polițiștii botoșăneni! (Foto)

Thursday, 10 July 2025

Polițiștii Biroului Siguranță Școlară desfășoară la nivelul județului Campania Națională ”𝐃𝐨𝐫𝐢𝐧𝐭̦𝐞 𝐢̂𝐧𝐝𝐞𝐩𝐥𝐢𝐧𝐢𝐭𝐞 𝐥𝐚 𝐯...

Restricții pentru românii care nu își plătesc taxele. Nu vor mai putea vinde mașini sau construi o casă!

Thursday, 10 July 2025

Cei care au taxe sau amenzi neplătite la stat nu vor mai putea să vândă sau să cumpere automobile, să-și recupereze permisul de conducere suspendat, ori să primească autorizații de cons...