Clienții Modern Calor nu vor mai putea vizualiza facturile în aplicația companiei, timp de trei zile

Clienții Modern Calor nu vor mai putea vizualiza facturile în aplicația companiei, timp de trei zile

Societatea Modern Calor S.A. își anunță clienții că, în perioada 31 iulie - 2 august 2019, aplicația informatică ce cuprinde baza de date
pentru încasarea facturilor nu va fi funcțională din cauza unor lucrări de metenanță la rețeaua de calculatoare.

În perioada respectivă nu se vor putea face plăți on-line și nici nu se vor putea obține pe această cale informații privind consumurile și
situațiile financiare.

Plățile se vor putea face la Casieriile Modern Calor sau la bănci, doar cu condiția prezentării ultimei facturi primite de client, iar informații privind soldul se vor putea obține doar la biroul de relații cu publicul sau telefonic, la nr. de telefon 0231 537 100; 0231 515 959.

Societatea le cere scuze utilizatorilor pentru inconvenient.

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Laurianul și energia alternativă, în Săptămâna Educației Globale

astăzi, 07:53
33

Pentru că tema aleasă de Ministerul Educației în acest an pentru Săptămâna Educației Globale a fost cea a schimbărilor climatice, elevii și profesorii Colegiului ”A.T.Laurian...

FOTO: Ziua Prematurului, marcată de către medicii botoșăneni: „Uneori plângem în drum spre casă, a două zi o luăm de la capăt, cu alte vieţi micuţe”

Duminică, 17 Noiembrie 2019
1839

Duminică, Ziua Mondială a Prematuritaţii a fost marcată și de către medicii botoșăneni, printr-o serie de evenimente. În spațiul Maternitaţii din Botoşani, de ziua lor,  piticilo...

REZULTATE LOTO 17 NOIEMBRIE 2019

Duminică, 17 Noiembrie 2019
478

Loteria Română a organizat Duminică, 17 noiembrie, ultimele Trageri Speciale Loto ale lunii noiembrie. Cu această ocazie, Loteria Română a suplimentat fondul de câștiguri al cat...