FC Botoșani vrea sa facă bani cu AL-Mawas! Clubul a lansat o nouă linie de tricouri

AL-Mawas este poate cel mai iubit jucător de la FC Botoșani, altfel că oficialii clubului au început să vâneze potențialul de marketing al acestui jucător.

După ce au lansat un echipament cu fața jucătorului,  acum FC Botoșani a lansat și  o serie de tricouri suporter, cu semnatura sirianului.  50 de lei este prețul tricoului,  așa cum anunță clubul:

"Ca urmare a valului de simpatie care îl are în centrul atenției pe #MahmoudAlMawas, jucătorul momentului la FC BOTOȘANI, clubul nostru a pregătit o SURPRIZĂ DE PROPORȚII celor mai înfocați fani ai echipei.

După epuizarea stocului de tricouri cu numărul 9 puse la dispoziția fanilor imediat după debutul lui MAHMOUD AL MAWAS la FC Botoșani, clubul nostru va veni cu o nouă surpriză!

Începând de mâine, fanii FC BOTOȘANI pot achiziționa la un preț de 𝐃𝐎𝐀𝐑 𝟓𝟎 𝐝𝐞 𝐋𝐄𝐈 tricouri de colecție cu semnătura NOULUI STAR al echipei noastre!" se arata pe pagina de Facebook a clubului.

Stocurile sunt limitate. 2 goluri a înscris până acum sirianul în  România, iar ambele reușite au produs isterie în social-media.

(Iosif Pintilie)

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Performanțele profesionale ale funcționarilor publici ar putea fi evaluate anual!

astăzi, 16:28

Proiectul, semnat de 55 parlamentari PSD și ai minorităților naționale, între care și de premierul Marcel Ciolacu, propune modificarea și completarea, în acest sens, a Ordonanței de...

Mii de elevi din unități școlare ale județului Botoșani vor beneficia de programul „Masă sănătoasă”: Lista școlilor incluse! (foto)

astăzi, 15:24

12.334 de elevi botoșăneni vor beneficia, în fiecare zi, de produse sănătoase, la standardele impuse de legislația care stă la baza programului. Împreună cu Valeriu Iftime, preș...

Poliția Română: Atenție la solicitările de a vota diverși concurenți la anumite competiții!

astăzi, 12:40

În special, una dintre aplicațiile de mesagerie a devenit un teren fertil pentru autorii care caută să exploateze încrederea și naivitatea utilizatorilor. Sub pretextul simplu al &b...