Nu vă mai îngrămădiți la ghișeele administrațiilor fiscale! Există Spațiul Privat Virtual (SPV)!

Vremurile în care ne doream să nu ne mai îngrămădim la ghișeele administrațiilor fiscale, ci doar să ne verificăm situația fiscală la o cafea în fața unui calculator, și eventual să facem plăți fără să ne mai fie afectat timpul, au devenit istorie.

Și asta pentru că, deși nu toată lumea știe, Spațiul Privat Virtual (SPV)a devenit funcțional de ceva vreme  și ne oferă acces la foarte multe date pentru care alocam timp inutil, timp pe care astăzi îl putem aloca familiei, sau oricărei activități mai puțin stresante.

 

Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice Botoșani reamintește contribuabililor - persoane fizice că prin intermediul platformei on-line SPAȚIUL PRIVAT VIRTUAL (SPV), aceștia pot beneficia de o serie de servicii privind documente și situații fiscale, fără a fi necesară deplasarea fizică la ghișeele administrațiilor fiscale din teritoriu.

În cadrul SPV pot fi accesate următoarele opțiuni:

- Cerere privind "Situaţia obligaţiilor de plată la data de ...";

- Cerere privind "Foaie de vărsământ";

- Cerere privind "Situaţia contribuţiilor de asigurări sociale declarate de către

angajatori";

- Cerere privind "Istoricul acţiunilor şi Registrul documentelor electronice

comunicate prin «Spaţiul privat virtual»";

- Cerere de eliberare a certificatului de atestare fiscală;

- Cerere de eliberare a unei adeverinţe de venit;

- Cerere privind destinaţia sumei reprezentând până la 2% din impozitul anual

pe veniturile din salarii şi din pensii (formular 230);

- Cerere de solicitare a unei opinii privind aplicarea legislaţiei fiscale;

- Cerere de eliberare a certificatului de cazier fiscal;

- Cerere de ajutor de stat;

- Cerere de audienţă;

- Declaraţii fiscale;

- Sesizări, petiţii, reclamaţii;

- Solicitări privind informaţiile publice;

- Alte tipuri de documente.

Spațiul Privat Virtual constă în punerea la dispoziție în mod gratuit a unui spațiu virtual prin intermediul căruia se efectuează comunicarea electronică a informațiilor și înscrisurilor în legătură cu situația financiară sau fiscală proprie.

Înregistrarea în SPV se face facil și rapid prin accesarea site-ului: www.anaf.ro, în secțiunea: “Spațiul Privat Virtual”, rubrica “Înregistrare Utilizatori persoane fizice și juridice”, iar logarea se realizează cu ajutorul unui user-name şi a unei parole.

Persoanele care deţin deja un certificat digital calificat înregistrat pe site-ul ANAF se pot autentifica în Spaţiul Privat Virtual cu ajutorul acestuia.

Mai mult, prin intermediul Spațiului Privat Virtual se pot primi electronic documente  și acte administrativ fiscale emise de către Ministerul Finanţelor Publice / Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, iar SPV este disponibil 24 / 24h, 7 / 7 zile.

“Pentru informații suplimentare se poate de asemenea apela call-centerul la numărul +4031 40 39 160”, a explicat Liliana Gherasă, Inspector superior, Compartiment comunicare, A.J.F.P. Botoșani.

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

România se înarmează. MApN cumpără rachete din Franța. Contract de peste 600 de milioane de euro!

Wednesday, 26 November 2025

Armata României va avea rachete antiaeriene MANPAD MISTRAL, după ce Ministerul român al Apărării şi Ministerul Forţelor Armate şi al Veteranilor din Republica Franceză au semnat con...

Memorialul Ipotești: „Despre ce vorbim când vorbim despre traducere” cu Stilyan Deyanov și Dan Coman!

Wednesday, 26 November 2025

Proiectul „Traducători și scriitori în dialog”, lansat în 2024 sub auspiciile Festivalului Internațional de Literatură și Traducere Iași (FILIT), este organizat în ...

Percepția că doar populația suportă măsurile Guvernului este „realistă”, admite președintele Nicușor Dan!

Wednesday, 26 November 2025

Într-un context politic tensionat, marcat de discuții aprinse în interiorul coaliției de guvernare privind reformele din administrație și modul în care statul gestionează cheltu...