La spital, după ce a înghițit 100 de pastile!

Un bărbat de 51 de ani, din Botoşani, se zbate între viaţă şi moarte după ce a luat o supradoză de medicamente.

Aflat într-o depresie prelungită, bărbatul se afla, la finele săptămânii trecute, în casă. Pe fondul consumului de alcool, acesta a înghiţit nu mai puţin de 100 de pastile prescrise împotriva tuberculozei.

Bărbatul a fost găsit de rude în stare de inconştienţă, cu foliile de la medicalemnte lângă el. Oamenii au sunat la 112, la faţa locului ajungând în scurt timp o ambulanţă, care l-a preluat pe acesta şi l-a transportat la Urgenţe, în stare foarte gravă.

 

În momentul în care a ajuns la Urgenţe, acesta a intrat în stop respirator, cadrele medicale reuşind să intervină în timp util şi să îl resusciteze cu succes.

Ulterior, bărbatul a fost internat pe secţia de reanimare, starea lui fiind una extrem de gravă, medicamentele înghiţite putând să îi cauzeze insuficienţă hepatică sau renală, adică să ducă la incapacitatea rinichilior sau finactului de a-şi mai îndeplini funcțiile vitale pe care le au în organism. 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Studentele care au întrerupt sau abandonat studiile în contextul acuzațiilor aduse lui Alexandru Toader „pot cere îndrumare” pentru a reveni la studii!

astăzi, 13:23

„Studenții care au întrerupt sau abandonat studiile în contextul acestei situației vor putea solicita informații și îndrumare cu privire la posibilitățile de revenire la ...

Tragedie în Spania: 46 morți și zeci de răniți în urma coliziunii a două trenuri!

astăzi, 12:29

Un tren de mare viteză AVE s-a ciocnit cu un tren Iryo care era oprit pe șine. Accidentul feroviar din Spania ar fi fost cauzat de o eroare umană, relatează presa spaniolă. Bilanțul provizori...

Anunț pentru călători: Ce se întâmplă cu trenul Iași – Dorohoi!

astăzi, 11:37

Regio Călători face un anunț important pentru publicul călător. În perioada 29.10.2026 – 6.11.2026 se vor efectua lucrări la șina de cale ferată, iar circulația trenurilor va sufe...