Spitalul Judeţean de Urgența Mavromati Botoșani este cel mai mare spital din Moldova și acordă asistența medicală pacienților din întreg județul Botosani, asigurând servicii medicale în Unitatea de Primire Urgențe, în ambulatoriu, prin spitalizare de zi și spitalizare continuă pe secțiile spitalului.
Conducerea spitalului dorește să îmbunătățească constant serviciile medicale și hoteliere pe care le acordă pacienților pentru a crește calitatea îngrijirilor acordate pe perioada spitalizării cât și satisfacția acestora.
În acest sens, pacienții care se externează din spitalul Judeţean de Urgență Mavromati primesc la o săptămâna de la externare un mesaj prin care evaluează calitatea serviciilor acordate pe timpul spitalizării.
La această dată procentul de completare a SMS-urilor este sub 10%.
”Rugăm și încurajam toţi pacienții care primesc SMS la externarea din spital să ne transmită pe această cale aspectele pozitive și negative din perioada spitalizării pentru a putea îmbunătăți calitatea actului medical, calitatea îngrijirilor cât și comunicarea cu pacienții și aparținătorii.
Menționam că , acest mesaj primit la externare este gratuit, nu implică costuri din partea pacienților și nu sunt divulgate datele pacienților în rezultatele pe care le primim. În speranța unei înțelegeri și a unui feedback pe care ni-l dorim din partea pacienților vă mulțumim și vă asigurăm că, fiecare opinie contează”, transmite conducerea spitalului.