85% - Procentul pacienților satisfăcuți de calitatea actului medical, la cea mai mare unitate spitalicească din județ

Satisfacția pacienților din Botoșani în legătură cu calitatea actului medical nu a scăzut față de primul semestru al anului trecut, însă nici nu a crescut.

Astfel, potrivit purtătorului de cuvânt al Spitalului Judeţean de Urgenţă Botoşani, în urma analizei comparative a chestionarului de satisfacție a pacienților pentru semestrul I din 2017 și semestrul I din 2018, s-a constatat că satisfacția pacienților referitor la calitatea actului medical și atitudinea personalului se menține la același nivel, și anume în jurul procentului de 85%.

"O singură instruire nu este suficientă pentru îmbunătățirea calității unui serviciu. Sunt necesare sesiuni repetate, în ani succesivi", a precizat medicul primar Ştefan Bercea, purtătorul de cuvânt al Spitalul Judeţean de Urgenţă Botoşani.

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Reacția României după ce în Cernăuți s-a anunțat că vor dispărea multe licee românești: „Am transmis un semnal ferm!”

Saturday, 25 October 2025

MAE afirmă că „a transmis imediat pe canale diplomatice” că trebuie respectate solicitările minorității românești, reacția venind după ce vineri seară președintele Nicușo...

CFR Călători nu mai acceptă plata cu cardul pentru cumpărarea biletelor de tren, din cauza unei defecțiuni!

Saturday, 25 October 2025

Plata cu cardul pentru biletele de tren a întâmpinat probleme sâmbătă dimineață, din cauza unei defecțiuni la firmele procesatoare, a transmis CFR Călători. Problemele au afec...

Șapte ani de la trecerea la cele veșnice a Părintelui Ioan Biță – păstorul care a slujit cu inimă de tată și credință neclintită

Saturday, 25 October 2025

Pe 24 octombrie s-au împlinit șapte ani de când părintele Ioan Biță a fost chemat de Dumnezeu la odihna cea veșnică.Vestea plecării sale fulgerătoare, într-o zi de toamnă t&...