85% - Procentul pacienților satisfăcuți de calitatea actului medical, la cea mai mare unitate spitalicească din județ

Satisfacția pacienților din Botoșani în legătură cu calitatea actului medical nu a scăzut față de primul semestru al anului trecut, însă nici nu a crescut.

Astfel, potrivit purtătorului de cuvânt al Spitalului Judeţean de Urgenţă Botoşani, în urma analizei comparative a chestionarului de satisfacție a pacienților pentru semestrul I din 2017 și semestrul I din 2018, s-a constatat că satisfacția pacienților referitor la calitatea actului medical și atitudinea personalului se menține la același nivel, și anume în jurul procentului de 85%.

"O singură instruire nu este suficientă pentru îmbunătățirea calității unui serviciu. Sunt necesare sesiuni repetate, în ani succesivi", a precizat medicul primar Ştefan Bercea, purtătorul de cuvânt al Spitalul Judeţean de Urgenţă Botoşani.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Bolojan, despre protestul magistraților: Dacă activitatea e suspendată, și salariile ar trebui suspendate!

astăzi, 20:30

Premierul Ilie Bolojan a comentat protestul magistraţilor spunând că dacă activitatea este suspendată parţial, moral ar fi ca şi salarizarea să fie suspendată parţial. El a cerut minist...

O tânără de 18 ani a ajuns la spital, după ce mașina pe care o conducea a lovit gardul stadionului municipal Dorohoi!

astăzi, 19:46

O tânără de 18 ani a ajuns la spital, în această seară, după ce mașina pe care o conducea a lovit gardul stadionului municipal din Dorohoi. La fața locului s-au deplasat pompieri...

Jandarmeria Botoșani - Activități de prevenire a faptelor antisociale în mediul școlar!

astăzi, 19:00

De la începutul noului an școlar, jandarmii botoșăneni au desfășurat douăzeci de activități de prevenire a faptelor antisociale în mediul școlar. La activități au participat ...