85% - Procentul pacienților satisfăcuți de calitatea actului medical, la cea mai mare unitate spitalicească din județ

Satisfacția pacienților din Botoșani în legătură cu calitatea actului medical nu a scăzut față de primul semestru al anului trecut, însă nici nu a crescut.

Astfel, potrivit purtătorului de cuvânt al Spitalului Judeţean de Urgenţă Botoşani, în urma analizei comparative a chestionarului de satisfacție a pacienților pentru semestrul I din 2017 și semestrul I din 2018, s-a constatat că satisfacția pacienților referitor la calitatea actului medical și atitudinea personalului se menține la același nivel, și anume în jurul procentului de 85%.

"O singură instruire nu este suficientă pentru îmbunătățirea calității unui serviciu. Sunt necesare sesiuni repetate, în ani succesivi", a precizat medicul primar Ştefan Bercea, purtătorul de cuvânt al Spitalul Judeţean de Urgenţă Botoşani.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Adio excepții de plata asigurărilor din România. Categoriile care ar putea intra în hora „asiguraților”!

astăzi, 09:32

Guvernul și-a propus să crească numărul de contributori la asigurările de sănătate, ținând cont că, în prezent, doar unul din 3 asigurați plătește CASS. Un număr de 8 categori...

SuperLiga: Un jucător de la FC Botoșani în echipa ideală a etapei a doua!

astăzi, 09:15

Liga Profesionistă de Fotbal a anunțat cel mai bun 11 al etapei a doua din SuperLiga. Printre jucătorii evidențiați se află și un component al echipei antrenate de Leo Grozavu. Iată cum ara...

Profesori botoșăneni în mobilitate Erasmus+ - Integrarea inteligenței artificiale (AI) în procesul de predare-învățare! (Foto)

astăzi, 08:56

În perioada 14- 19 iulie 2025 două cadre didactice de la Școala Gimnazială Nr. 1 Albești au participat la un program de formare profesională , finanțat prin programul Acreditarii Erasmus+ ...