Satisfacția pacienților din Botoșani în legătură cu calitatea actului medical nu a scăzut față de primul semestru al anului trecut, însă nici nu a crescut.
Astfel, potrivit purtătorului de cuvânt al Spitalului Judeţean de Urgenţă Botoşani, în urma analizei comparative a chestionarului de satisfacție a pacienților pentru semestrul I din 2017 și semestrul I din 2018, s-a constatat că satisfacția pacienților referitor la calitatea actului medical și atitudinea personalului se menține la același nivel, și anume în jurul procentului de 85%.
"O singură instruire nu este suficientă pentru îmbunătățirea calității unui serviciu. Sunt necesare sesiuni repetate, în ani succesivi", a precizat medicul primar Ştefan Bercea, purtătorul de cuvânt al Spitalul Judeţean de Urgenţă Botoşani.
85% - Procentul pacienților satisfăcuți de calitatea actului medical, la cea mai mare unitate spitalicească din județ
Stiri Botosani Wednesday, 26 September 2018 SănătateSpune-ne opinia ta
Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani
Performanțele profesionale ale funcționarilor publici ar putea fi evaluate anual!
astăzi, 16:28
Proiectul, semnat de 55 parlamentari PSD și ai minorităților naționale, între care și de premierul Marcel Ciolacu, propune modificarea și completarea, în acest sens, a Ordonanței de...
Poliția Română: Atenție la solicitările de a vota diverși concurenți la anumite competiții!
astăzi, 12:40
În special, una dintre aplicațiile de mesagerie a devenit un teren fertil pentru autorii care caută să exploateze încrederea și naivitatea utilizatorilor. Sub pretextul simplu al &b...
În această dimineață: Incendiu izbucnit în podul unei case dintr-o localitate din Botoșani!
astăzi, 11:37
Aceștia au constatat faptul că incendiul se manifesta în podul casei, unde ardeau câteva grinzi din lemn și au acționat rapid astfel încât flăcările să nu se extindă la între...