85% - Procentul pacienților satisfăcuți de calitatea actului medical, la cea mai mare unitate spitalicească din județ

Satisfacția pacienților din Botoșani în legătură cu calitatea actului medical nu a scăzut față de primul semestru al anului trecut, însă nici nu a crescut.

Astfel, potrivit purtătorului de cuvânt al Spitalului Judeţean de Urgenţă Botoşani, în urma analizei comparative a chestionarului de satisfacție a pacienților pentru semestrul I din 2017 și semestrul I din 2018, s-a constatat că satisfacția pacienților referitor la calitatea actului medical și atitudinea personalului se menține la același nivel, și anume în jurul procentului de 85%.

"O singură instruire nu este suficientă pentru îmbunătățirea calității unui serviciu. Sunt necesare sesiuni repetate, în ani succesivi", a precizat medicul primar Ştefan Bercea, purtătorul de cuvânt al Spitalul Judeţean de Urgenţă Botoşani.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Mandat de executare a pedepsei cu închisoarea, pus în aplicare de polițiștii botoșăneni!

astăzi, 15:58

La data de 5 septembrie 2025, polițiștii Serviciului de Investigații Criminale din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Botoșani , în baza unor informații de interes operativ, au id...

Ministrul Mediului anunță 27 de concursuri publice pentru funcții de directori în teritoriu la Romsilva. Posturi vacante (și) la Botoșani!

astăzi, 15:07

Ministrul Mediului Diana Buzoianu a anunțat că, Romsilva urmează să organizeze 27 de concursuri pentru posturi de directori din teritoriu care urmau să rămână vacante în perioada ur...

ISU Botoșani: Siguranța elevilor, prioritate la început de an școlar! (Video)

astăzi, 14:21

Siguranța copiilor este prioritară, iar odată cu începerea noului an școlar, pe timpul cursurilor, atât cadrele didactice, cât și elevii trebuie să acorde o atenție deosebită...