În perioada 2 – 16 mai se pot depune dosarele pentru acordarea gradațiilor de merit

Inspectoratul Școlar Județean (IȘJ) din Botoșani a publicat astăzi procedura operațională pentru concursul pentru acordarea gradațiilor de merit, sesiunea 2022.

În ședința paritară de la nivelul IȘJ Botoșani s-a stabilit ponderea de gradații pe discipline/domenii, fiind acordate în total 220 de gradații din care 15 pentru personalul de conducere, îndrumare și control și 205 pentru personalul didactic de predare.

Fișele de autoevaluare pentru fiecare categorie de personal au fost, de asemenea, publicate pe site și pot fi descărcate la adresa https://isjbotosani.ro/noutati/concurs-gradatie-de-merit-sesiunea-2022.html.

Conform graficului desfășurării concursului pentru acordarea gradațiilor de merit – sesiunea 2022, în perioada 2 - 16 mai 2022 candidații vor depune dosarele care conțin documentele justificative privind activitatea sa la secretariatul unității de învățământ, urmând ca în perioada 17 - 20 mai 2022 directorii unităților de învățământ să depună dosarele la registratura inspectoratului școlar.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Bianca Ciaicofschi

Prefectul de Botoșani, apel către populație și medicii veterinari în contextul focarelor de rabie: „A venit momentul să...”

Friday, 24 October 2025

La nivelul județului Botoșani sunt active, în prezent, 12 focare de rabie în mai multe zone ale județului. În acest sens, Raluca Curelariu, prefectul județului Botoșani, a convo...

Șeful DSVSA Botoșani, apel în fața fermierilor: „Cu toată seriozitatea...” (Video)

Friday, 24 October 2025

Marți dimineață, la Stațiunea de Cercetare de la Popăuți a avut loc o întâlnire de tip dezbatere cu fermierii din județul Botoșani și cu autoritățile cu competențe pe acest dom...

Controale în centrele sociale din județul Botoșani, anunțate de Prefectură! (Video)

Thursday, 23 October 2025

Raluca Curelariu, prefectul județului Botoșani, a anunțat că a emis ordin de prefect pentru constituirea unei comisii mixte de control care să meargă la Centrul Social din Corlăteni. Un astf...