Aceste activități s-au desfășurat È™i ca o necesitate a È™colii la începutul anului 2024. Prin urmare, profesorii au implicat elevii în activități permanente precum:
- Sunt energie, am nevoie de miÈ™care - 5 minute de miÈ™care în fiecare oră;
- Vocea mea contează - cutia cu observații si soluții;
- Sunt mândru de È™coala mea - decorarea scolii;
- Calendarul bunătății - prezent în fiecare clasă.
Totodată, s-au desfășurat È™i câte 2- 3 activități lunare ce au avut ca obiectiv central aducerea stării de bine în È™coală, in clasă, în sufletul copiilor È™i al părinÈ›ilor:
- Ai curaj să fii tu - întâlnire cu elevii de la liceu;
- Darul libertății - vizită la muzee și excursii;
- Activități de promovare a stării de bine: terapie prin artă, prin spectacole de dansuri populare româneÈ™ti È™i rrome. Cu ocazia diferitelor sărbători s-au organizat ateliere de creaÈ›ie, în care s-au realizat produse hand-made „împletite” cu momente de bucurie, creativitate si dăruire.
Unele dintre aceste produsele realizate de copii au reprezentat momente de bucurie pentru persoane cu dizabilități din Căminul din localitatea Trușești.
Pe lângă elevi, părinÈ›ii au fost È™i ei prezenÈ›i în a experimenta starea de bine prin lectorate, întâlniri în care au putut fi autentici si au găsit curajul de a recunoaÈ™te ce e bine si ce ar mai trebuie schimbat în relaÈ›ia cu copiii È™i cea cu comunitatea locală, pentru a li se oferi copiilor oportunitatea de a deveni varianta lor cea mai bună.
Profesorii au ajuns la concluzia că pentru a crea unei climat favorabil desfășurării activităților de învățare este crucial modul în care vor reuÈ™i integrarea cu succes a elevilor care au un comportament deviant prin implicarea lor în activități de responsabilizare, de relaxare È™i de valorizare a lor în fiecare activitate.