Uvertura Mall din Botoşani se aşteaptă la 3,5 milioane de vizitatori în 2020 şi extinde zona de divertisment. În 2019, complexul a avut venituri din chirii de circa 8 milioane de lei, cunoascând o creștere de 12% la acest capitol.
Mall-ul a intrat în reorganizare juridică, după ce, vreme de patru ani, s-a aflat în insolvenţă.
„În anul 2019, Uvertura Mall s-a axat pe creşterea veniturilor companiei, dar în special pe creşterea profitului. Astfel, dacă în 2018 veniturile companiei au fost de 7,3 milioane de lei, în 2019 veniturile au fost de 8,2 milioane de lei, în creştere cu 12%“, spune Boris Titov, shopping center manager al Uvertura Mall.
Uvertura Mall a fost tranzitat de 3,3 milioane de vizitatori în 2019, cu 5,5% mai mult decât în anul anterior. Profitul a ajuns la 1,8 mil. lei, adică o creștere de 84%, potrivit zfcorporate.ro.