Cetăţenii români pot depune sesizări pe site-ul Centrului European al Consumatorilor România pentru rezolvarea problemelor cu compania aeriană Wizz Air, a anunţat joi Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT).
„Acest site este pus la dispoziţia consumatorilor români de Uniunea Europenă, pentru rezolvarea problemelor şi recuperarea prejudiciilor. Este important de reţinut că Protecţia Consumatorului - ANPC nu poate interveni şi nu poate aplica amenzi în acest caz, deoarece Wizz Air nu are reprezentanţă în România”, arată un comunicat postat pe pagina de Facebook a Ministerului Economiei.
Conform sursei citate, cetăţenii români pot sesiza Centrul European al Consumatorilor România atunci când întâmpină probleme cu un produs sau un serviciu achiziţionat dintr-un alt stat european, vor să ştie ce drepturi au în timpul unor călătorii în alt stat European şi vor să depună o plângere împotriva unei companii europene, în vederea soluţionării problemei.
Ministrul Economiei, Ştefan-Radu Oprea, a discutat la finalul lunii trecute, în marja reuniunii informale a miniştrilor responsabili de competitivitate, cu Didier Reynders, comisarul european pentru Justiţie, cu atribuţii privind protecţia consumatorului, despre o serie de subiecte de interes pentru ţara noastră, printre care şi întârzierile sau anulările de zboruri ale companiei aeriene Wizz Air, conform Agerpres.
Astfel, ministrul Ştefan-Radu Oprea şi-a manifestat îngrijorarea cu privire la problemele pe care compania aeriană Wizz Air le are în România, în ultima vreme multe dintre zborurile acesteia având întârzieri foarte mari sau fiind anulate în ultimul moment, ceea ce a dus la nemulţumiri şi plângeri din partea clienţilor.