Gigantul Carrefour nu mai pleacă din România. Francezii s-au răzgândit în privința profitabilității!

Ba pleacă, ba nu pleacă cei de la Carrefour din România. Un adevărat meci de tenis de masă are loc în povestea în centrul căreia se află marea companie din Hexagon.

Articolele apărute în spațiul public în legătură cu o posibilă tranzacție nu reflectă un anunț oficial din partea reprezentanților Carrefour. Strategia de prezență și investiții a colosului francez este cea înaintată către angajați, investitori și parteneri, au anunțat oficialii companiei.

Cu 1 miliard de lei contribuție la bugetul de stat în 2024, 34 de magazine noi în 2025, investiții în producători locali, precum și în segmentul de e-commerce alimentar, Carrefour confirmă poziția solidă pe piața din România.

 

Articolele apărute în presă privind o posibilă tranzacție nu reflectă un anunț oficial din partea companiei. Strategia Carrefour de prezență și investiții în România este cea comunicată către angajați, parteneri, investitori și în spațiul public.

La jumătatea procesului de implementare a planului strategic Carrefour 2026, și ca răspuns la schimbările din piață, Grupul a desfășurat o analiză a portofoliului de activități, a tuturor verticalelor de business și modelelor organizaționale.

„Cu 458 de magazine în România, Carrefour deține o poziție solidă pe piață: compania și-a accelerat expansiunea în 2025 prin deschiderea a 34 de noi magazine, de diverse formate, precum și prin noi canale digitale de vânzare. Lider pe segmentul de e-groceries, Carrefour continuă să atragă clienți prin oferte și politici adaptate contextului economic.

Ca parte a strategiei de business, Carrefour România își extinde și consolidează parteneriatele cu producătorii români, având deja o rețea puternică de 1.500 de parteneri locali. De altfel, la nivelul întregii rețele de furnizori, 93% sunt companii românești, iar în categoria produselor proaspete ajungem la un procent de 98%, sprijinind economia locală.

Mai mult, în programul Grădina Noastră, menit să dezvolte comunitățile agricole din țară, ajungem anul acesta la 14 cooperative exclusive ce reunesc peste 370 de producători. Totodată, dispunem de o rețea extinsă, formată din încă 18 cooperative partenere la nivel național, ajungând la 32 de cooperative cu care colaborăm activ.

Carrefour România continuă de asemenea strategia de politici comerciale pentru mai multă valoare și mai multă accesibilitate. De la începutul acestui an, compania și-a consolidat programul de reduceri pe termen lung: până la 2.000 de articole la preț redus. Un alt exemplu concret este inițiativa de sprijinire a clienților în contextul modificărilor măsurilor fiscale, prin care aceștia pot primi înapoi de două sau chiar de trei ori valoarea TVA-ului pentru produsele ale căror prețuri au fost majorate”, au anunțat cei de la Carrefour, potrivit economica.net, sursă citată de Bugetul.

Pentru a întări aspectele menționate în rândurile de mai sus, Gilles Ballot, CEO al Carrefour România, a venit cu alte detalii despre angajamentul luat de companie în țara noastră.

Suntem de 24 de ani aici și, în tot acest timp, compania Carrefour a construit mai mult decât o rețea de peste 450 de magazine; am creat și continuăm să investim într-un ecosistem bazat pe încredere, care deservește lunar peste 17 milioane de vizitatori și investește constant în producătorii locali, în agricultura bio, în programe comerciale accesibile pentru clienți, în tehnologie și inovație.

Strategia de expansiune va fi continuată și mai accelerat: în 2026, vizăm inaugurarea unui număr mai mare de magazine decât în acest an”, a spus el

De asemenea, Gilles Ballot a adus în discuție cifre importante: „În 2024, Carrefour România a contribuit cu aproape un miliard de lei la bugetul de stat prin taxele și impozitele plătite de companiile care operează pe piața locală (Carrefour România S.A., România Hypermarche S.A., Supeco Investment SRL), în creștere cu peste 20% față de 2023”.

Acesta este convins că „România e o piață cu potențial, care a crescut modele profesioniste de retail”.

Relațiile cu comunitățile locale ne confirmă că am făcut alegerea corectă prin a investi în dezvoltarea companiei pe piața din România. Toate acestea ne oferă suficiente motive să ne poziționăm în continuare ca un actor important pe piața de retail și ca unul dintre principalii inovatori ai acesteia”, a adăugat Ballot

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Botoșănean reținut de polițiști, după ce și-a lovit soția până a ajuns la spital!

astăzi, 09:45

La data de 21 noiembrie 2025, polițiștii din cadrul Poliției Municipiului Botoșani – Biroul de Ordine Publică au emis ordonanță de reținere pentru 24 de ore, pe numele unui bărbat de 38...

LOC DE DAT CU…EPIGRAMA (382)

astăzi, 09:23

Astăzi vă ofer  trei  fabule de-ale mele din volumul „Logica lui MaSaJuSt” (Moldoprint, Botoșani, 1996)   COCOȘUL ȘI VULPEA Cocoșul și vulpea, s-a înt&...

Eco on wheels: Cum un profesor de matematică și o fostă kinetoterapeută, din Botoșani, au transformat o dubiță în „acasă”! (Foto)

astăzi, 08:45

Cătălina este o fostă kinetoterapeută pasionată de fotografie care, după nașterea fetiței s-a întors la muncă, dar la scurt timp, a simțit dorința de a-și schimba stilul de viață ...