AgenÅ£ia NaÅ£ională de Administrare Fiscală informează contribuabilii că toate documentele care nu sunt încă digitalizate/disponibile în format electronic se pot transmite prin intermediul Formularului de contact accesibil în serviciul SpaÈ›iul Privat Virtual.
Pentru transmiterea acestor documente, se selectează categoria „Asistență È™i îndrumare de specialitate în domeniul fiscal”.
Reamintim că, de la 01.03.2022, transmiterea cererilor, înscrisurilor sau a oricăror altor documente către organele fiscale de către contribuabilii/plătitorii persoane juridice, asocieri ÅŸi alte entităţi fără personalitate juridică, precum ÅŸi persoane fizice care desfăşoară o profesie liberală sau exercită o activitate economică în mod independent se va face exclusiv prin intermediul SpaÅ£iului Privat Virtual.
MenÈ›ionăm că, pentru a nu exista dificultăți în transmiterea cererilor, înscrisurilor sau a oricăror altor documente către organele fiscale, Centrul NaÈ›ional pentru InformaÈ›ii Financiare a procedat la ridicarea limitei maxime a fiÈ™ierelor ce pot fi ataÈ™ate formularului de contact, de la 5 MB la 10 MB.
De asemenea, pentru a facilita transmiterea documentelor, vă rugăm să aveÈ›i în vedere următoarele:
- Scanarea la rezoluție maxim 300 dpi
- Eliminarea automată a paginilor albe (goale)
- Scanarea în alb-negru
- Scanarea într-un fiÈ™ier format PDF
- Comprimarea fișierului PDF
(Comunicat de presă)
