În perioada 15-17 martie 2019 a avut loc la Iași, în Palas Mall, Târgul de Turism "Vacanța", organizat de Asociația Națională a Agențiilor de Turism, eveniment dedicat tuturor operatorilor activi din domeniul turismului.
Potrivit reprezentanților Parcului de Agrement Cornișa, standul municipiului Botoșani, dedicat conceptual brandului Cornișa AquaPark & Sports, cu o suprafață de 32 de mp, a fost amenajat într-o manieră care a asigurat o bună vizibilitate pentru vizitatori și a avut un element care s-a dovedit a fi vedetă, canoea, un pol de atracție pentru toate vârstele.
"Pe parcursul celor trei zile de desfășurare a târgului au fost oferite celor 2000 de vizitatori, cu preponderență turiști individuali, familii cu copii, studenți ai facultăților cu profil turistic, aproximativ 5000 buc. materiale publicitare (broșuri, pliante, hărți, flyere), în scopul de a convinge că și Botoșaniul are o ofertă turistică completă: turism istoric, religios, sportiv și de agrement", a precizat ec. Aculina Costin, inspector de specialitate Marketing în cadrul Parcului de Agrement Corninșa.