"Împăratul gunoaielor", la Teatrul pentru Copii şi Tineret "Vasilache"!

În această duminică, de la orele 11 şi 12,30, cei mici sunt invitați la spectacolul "Împăratul gunoaielor".

Textul a fost scris de Victor Cilincă, câştigător al Concursului de dramaturgie pentru copii şi Tineret "Vasilache", ediţia I.   

Regia artistică
: Marius Rogojinschi, scenografia: Mihai Pastramagiu, muzica: Constantin Panaite.

Distribuţia:
Florin  Iftode, Mihaela Ştempel, Claudiu Gălăţeanu, Anamaria Chelaru, Ibica Leonte şi Cristinel Onofrei

Spectacolul "Împăratul gunoaielor" ne reaminteşte faptul că atunci când  te laşi convins de către o altă persoană de a deveni altceva decât cine eşti pentru a-i servi acestuia interesele, lucrurile se termină prost. După toate peripeţiile gunoierului ajuns împărat, rang ce îi aduce doar necazuri, acesta revine din nou, fericit, la condiţia sa de gunoier, trăgând o concluzie moralizatoare: "Decât un împărat rău, mai bine un gunoier bun". (Marius Rogojinschi)

Spectacolul, cu actori şi păpuşi, este recomandat copiilor peste 7 ani!

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Zeci de tone de furaje au ars într-un incendiu produs în județul Botoșani. Pompierii s-au luptat trei ore cu flăcările!

astăzi, 18:06

În această după-amiază, din această cauză, aproximativ 35 de tone de furaje au ars într-o gospodărie din localitatea Draxini. Alarma a fost dată chiar de proprietar, care a observat...

AJOFM Botoșani: Peste 2.000 de persoane au reușit să se angajeze în primele nouă luni ale anului 2025!

astăzi, 17:50

În perioada ianuarie-septembrie 2025, au fost integrate pe piața muncii datorită măsurilor de stimulare a ocupării forței de muncă implementate de Agenția Județeană pentru Ocuparea For...

Stadiul pregătirii pentru iarna 2025–2026 în județul Botoșani: Măsuri pentru gestionarea situațiilor de urgență!

astăzi, 17:00

În contextul apropierii sezonului rece, autoritățile publice și unitățile administrativ-teritoriale din județul Botoșani și-au intensificat pregătirile pentru a asigura o gestionare efi...