Prodalcom Botoşani, producătorul brandului de vodcă Voronskaya, deţinut de trei antreprenori români, a raportat pentru 2024 o cifră de afaceri de 30,4 mil. lei (6,1 mil. euro), în creştere cu aproximativ 8,5% faţă de anul anterior, când compania a avut afaceri de 28 mil. lei (5,6 mil. euro), potrivit calculelor ZF pe baza datelor de la Ministerul Finanţelor.
Prodalcom a finalizat anul 2024 cu un profit net de aproximativ 5 mil. lei (1 mil. euro), de 2,7 ori mai mare faţă de anul precedent, când producătorul brandului de vodcă Voronskaya a realizat un câştig net de 1,8 mil. lei (367.000 de euro), conform datelor publice.
Compania înfiinţată în 1993 produce de la alcool etilic alimentar, până la alcool etilic de uz farmaceutic, la alcool etilic denaturat sau alcool sanitar.
Printre brandurile de băuturi spirtoase aflate în portofoliul Prodalcom se află Vorona, Voronskaya sau Ştefan cel Mare. Produsele sunt vândute atât local, cât şi la export, în Franţa, Italia, Spania, Anglia, dar şi în China, potrivit unor informaţii transmise anterior de companie.