Descrierea jobului:
• oferă suport administrativ managementului companiei;
• oferă activități de suport pentru departamentele Comercial / Logistică / Financiar / HR;
• îndeplinește activități zilnice de secretariat (gestionare corespondență;
• preluare / direcționare apeluri telefonice, primire vizitatori, asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, etc.);
• colectează, elaborează și analizează informții în funcție de solicitări;
• elaborează și întocmește rapoarte solicitate de management;
• redactează și înregistrează documente, scanează, îndosariază, arhivează în funcție de solicitări;
• actualizează și întreține baza de date în aplicații interne;
• stabilește legăturile telefonice dintre furnizori, clienți și departamentele implicate în rezolvarea problemelor curente.
Beneficii:
• loc de muncă intr-o organizație stabilă, în plină creștere
• salariu fix competitiv
• mediu de lucru modern și profesional
• colectiv tânăr
• flexibilitate / adaptabilitate organizaționale
• acces la cursuri de formare profesională
• posibilitate de promovare în funcție de performanță
Candidatul ideal:
• cunoștințe bune de operare PC (pachetul MS Office)
• studii medii (constituie avantaj studii superioare)
• limbi străine (minim nivel mediu: engleză)
• seriozitate și profesionalism
• abilități deosebite de organizare și planificare
• abilități excelente de comunicare și interrelaționare
• persoană responsabilă și conștiincioasă, organizată, orientată către îndeplinirea sarcinilor și obținerii rezultatelor, atenție la detalii
• permis de conducere categoria B (constituie avantaj)
Dacă ești interesat/ă, S.C. ICE Computers așteaptă CV-ul tău la adresa de email: jobs@icenet.ro