Descrierea jobului:
• oferă suport administrativ managementului companiei;
• oferă activități de suport pentru departamentele Comercial / Logistică / Financiar / HR;
• îndeplineÈ™te activități zilnice de secretariat (gestionare corespondență;
• preluare / direcÈ›ionare apeluri telefonice, primire vizitatori, asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, etc.);
• colectează, elaborează È™i analizează informÈ›ii în funcÈ›ie de solicitări;
• elaborează È™i întocmeÈ™te rapoarte solicitate de management;
• redactează È™i înregistrează documente, scanează, îndosariază, arhivează în funcÈ›ie de solicitări;
• actualizează È™i întreÈ›ine baza de date în aplicaÈ›ii interne;
• stabileÈ™te legăturile telefonice dintre furnizori, clienÈ›i È™i departamentele implicate în rezolvarea problemelor curente.
Beneficii:
• loc de muncă intr-o organizaÈ›ie stabilă, în plină creÈ™tere
• salariu fix competitiv
• mediu de lucru modern È™i profesional
• colectiv tânăr
• flexibilitate / adaptabilitate organizaÈ›ionale
• acces la cursuri de formare profesională
• posibilitate de promovare în funcÈ›ie de performanță
Candidatul ideal:
• cunoÈ™tinÈ›e bune de operare PC (pachetul MS Office)
• studii medii (constituie avantaj studii superioare)
• limbi străine (minim nivel mediu: engleză)
• seriozitate È™i profesionalism
• abilități deosebite de organizare È™i planificare
• abilități excelente de comunicare È™i interrelaÈ›ionare
• persoană responsabilă È™i conÈ™tiincioasă, organizată, orientată către îndeplinirea sarcinilor È™i obÈ›inerii rezultatelor, atenÈ›ie la detalii
• permis de conducere categoria B (constituie avantaj)
Dacă ești interesat/ă, S.C. ICE Computers așteaptă CV-ul tău la adresa de email: jobs@icenet.ro
