Deja sunt firme multe interesate de achizitionarea serviciului. Am informatii ca deja firme din Botosani si-au achizitionat masini pentru blocarea si deblocarea rotilor si ridicarea masinilor parcate aiurea. Una dintre ele o vom proba saptamana urmatoare, cand vom ridica masinile parcate pe domeniul public si ma refer in special la cele de la Casa Cartii, de pe trotuare, spatii verzi. Le vom ridica in baza unui contract de inchiriere a utilajului intre Primarie si persoana respectiva. Utilajul a ajuns ieri in Botosani. Voi merge si eu sa vad cum functioneaza si bineinteles ca ii vom face si proba de rigoare, spune Florin Ghiorghita.
Cu toate acestea, edilii spun ca se va apela la o unitate specializata, care sa ofere anumite asigurari. Astfel firma trebuie sa lucreze, la randul ei, cu o societate de asigurari serioasa.
S-au oferit firme si din Piatra Neamt, Sibiu, Bistrita, dar conditiile care se cer prin caietul de sarcini va mai limita numarul ofertantilor.
Trebuie sa aiba o anumita dotare. Ca participare nu cred ca vor fi atat de multi. E destul de greu sa obtii un teren proprietate in oras. Noi am prefera ca terenul sa nu fie departe de oras, ca asta ar insemna ca oamenii sa fie purtati pe drumuri. Trebuie sa aiba niste birouri unde sa se poata duce omul sa plateasca amenda, un dispecerat, prin care sa se poata anunta masinile parcate aiurea. Va trebui, de asemenea, o paza foarte serioasa, a mai adaugat Florin Ghiorghita.
Licitatia pentru desemnarea firmei de blocare, deblocare si ridicare a masinilor este in faza de licitatie, ce va fi organizata probabil in cursul lunii decembrie, urmand ca din 1 ianuarie sa fie pus in aplicare.