Câteva sute de dorohoieni resimt de câteva zile lipsa de interes şi de organizare a companiei de apă. În condiţiile în care municipalitatea dorohoiană face parte din acţionarii Nova Apaserv, iar dorohoienii sunt clienţi ai operatorului şi contribuie la profitul Nova Apaserv, solicitările repetate ale cetățenilor, de a rezolva avariile apărute în reţeaua de distribuţie, sunt tratate cu indiferenţă. Această lipsă de interes înseamnă avarii lăsate de izbelişte, pierderi de apă şi, în final, lipsa presiunii la etajele superioare din blocurile ANL şi din Plevna.
„Dorohoienii reclamă la Primărie lipsa presiunii, însă municipalitatea nu gestionează nicicum reţeaua de apă şi nici încasările din facturi. Reiterez apelul la conducerea Nova Apaserv să-şi rezolve problemele din reţea, să aloce timpul necesar identificării şi remedierii avariilor pentru că, până la urmă, şi dorohoienii plătesc servicii (de care nu au parte) şi merită un tratament egal cu toţi clienţii Nova Apaserv”, a declarat primarul municipiului Dorohoi, Dorin Alexandrescu.