Acesta a facut referire in special la faptul ca au fost situatii in care nu s-au prelevat probe de bitum pentru a fi analizate la laborator, in ideea de a se observa daca materialul corespunde indicilor de calitate.
Toate acestea vor ramane, insa, de domeniul trecutului. Constructorii nu vor primi bani decat in momentul in care se vor prezenta cu buletinul de analize din care sa rezulte calitatea bitumului.
Numai in conditiile astea pleaca banii spre constructorii. Sa am siguranta ca s-au prelevat probe, s-au facut analize si rezultatul arata ca bitumul respecta indicii de calitate. Sa respecte reteta de fabricatie a bitumului, a specificat Mihai Tabuleac, presedintele CJ Botosani.
Mai mult decat atat, conducerea CJ a decis sa faca si o serie de analize suplimentare.
Voi proceda si la prelevarea de probe suplimentare, pe cheltuiala CJ, dar avantajul este ca vom face analiza acestor probe nu la laboratoarele care au relatii contractuale cu constructorii, vom alege noi laboratorul, asta pentru o mai mare garantie, si am avertizat si constructorii, pentru ca nu ma voi multumi numai cu analizele de la ei, a subliniat Tabuleac.
Democrat-liberalul din fruntea Consiliului Judetean a declarat ca, pentru ca drumurile sa nu se strice dupa receptie, va proceda si la o sistematizare a circulatiei.
Incercam sa sistematizam circulatia incercand o separare a traficului pentru masinile grele. Eu am convingerea ca oricat de bine proiectate si bine executate ar fi drumurile judetene, acestea nu pot rezista la utilizare, la un tonaj atat de mare, cum e cel care se practica efectiv si atunci solutia este de a-i separa, a mai completat presedintele CJ Botosani.