Ultimii 10 ani par că au pregătit municipiul Botoșani pentru a acționa în situații limită.
Extinderea sistemelor informatice și utilitatea cheltuirii banilor pentru dezvoltarea companiilor în zona on-line face acum ca pericolul extinderii unei epidemii să fie mult diminuat față de acum 15 ani.
Rând pe rând, tot mai multe companii au anunțat de la începutul acestei săptămâni restrângerea activității în relația cu publicul la zona On-line.
După Apa Nova, și Modern Calor este încă o companie care a anunțat astăzi că pentru evitarea și prevenirea îmbolnăvirii și răspândirii noului Coronavirus (COVID -19), este necesară limitarea relațiilor cu publicul la mediul on-line.
“Pe această cale, solicităm clienților Modern Calor să transmită cererile / petițiile / sesizările prin următoarele modalități: telefonic la numerele: 0331 401 962, 0231 537 100 - tasta 3, 0231 515 959 - tasta 3, și prin poșta electronice la adresele de mail: relatii.clienti@moderncalor.ro, office@moderncalor.ro”, a anunțat astăzi Modern Calor.
Totuși, compania a explicat că aceste măsuri NU SE APLICĂ deocamdată pentru următoarele tipuri de servicii, care se desfășoară în continuare în punctul de lucru din str. Vârnav nr. 9:
- încasare facturi de energie termică (și la casieriile de la Direcția de taxe și impozite, și de la Uvertura Mall - etajul 2)
- eliberare adeverințe debit
- depunere documente (bon mișcare și scoatere din funcțiune apometre, contracte de vânzare-cumpărare)
“De asemenea, în perioada următoarea NU se vor face constatări la domiciliul clientului. Vă reamintim că puteți efectua și plăți electronic, prin intermediul contului creat pe site-ul www.moderncalor.ro - secțiunea clienți”, a mai adăugat Modern Calor .