Diriginții de șantier sunt solidari cu Ștefan Mandachi: România vrea autostrăzi!

"Toate autostrăzile existente în România au fost construite în realitate de specialiști români, companii românești și cu resurse românești. Cu toate acestea licitațiile sunt câștigate de societăți străine ce de multe ori nu își onorează obligațiile față de țerți și care părăsesc șantierele atunci când consideră că au încasat suficient. Tocmai de aceea ceea ce s-a construit s-a făcut pe sume colosale de bani, cu mult peste prețurile pieții".

Diriginții de șantier își exprimă solidaritatea față de restul românilor, dar și față de antreprenorul român ce a construit simbolic primul metru de autostradă din Moldova.

Colegiul Tehnic al Diriginților de Șantier reprezintă asociația profesională a diriginților de șantier, specialiști constructori responsabili cu urmărirea de calitate a lucrărilor de construcții.

România dispune de specialiștii ingineri care pot proiecta și construi autostrăzi, dispune de companii de construcții care au resursa umană, materială și tehnologică pentru realizarea lor.

 

Toate autostrăzile existente în România au fost construite în realitate de specialiști români, companii românești și cu resurse românești. Cu toate acestea licitațiile sunt câștigate de societăți străine ce de multe ori nu își onorează obligațiile față de țerți și care părăsesc șantierele atunci când consideră că au încasat suficient. Tocmai de aceea ceea ce s-a construit s-a făcut pe sume colosale de bani, cu mult peste prețurile pieții.

Inginerii români au construit în 25 de ani peste 400 de hidrocentrale și au realizat una din cele mai mari flote comerciale maritime din lume. Acei specialiști există și acum dar clasa politică din ultimul sfert de secol a creat o structură birocratică ce faci imposibilă realizarea unor structuri fizice.

Birocrația excesivă și corupția au făcut ca la momentul de față teritoriile românești să nu fie legate între ele printr-o rețea modernă de drumuri,  în condițiile în care dispunem de toate resursele naționale ca ea să existe demult.

 

Nu de birocrație, de explicații, de studii de fezabilitate neconstruite și autorizații nesfârșite au românii nevoie, ci de șantiere deschise și autostrăzi finalizate și drumuri moderne.

Moldova este la moment cea mai săraca regiune a Uniunii Europene, deși poziția de graniță ar fi trebui să o favorizeze. Iresponsabilitatea guvernanților români din ultimul sfert de secol au izolat peste șase milioane de români, asta deși mulți din miniștrii transporturilor au provenit chiar din această regiune.

 

Trebuie să construim autostrăzi și acest lucru acum, nu mâine.

Comunicat de presă
Colegiul Tehnic al Diriginţilor de Şantier 

 

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Incendiu la Biserica „Adormirea Maicii Domnului” din Dorohoi. Pompierii acționează pentru lichidarea flăcărilor! (Video)

astăzi, 19:49

Un incendiu a izbucnit, în urmă cu puțin timp, în interiorul Bisericii „Adormirea Maicii Domnului” din municipiul Dorohoi. La fața locului intervin pompierii din cadrul Deta...

Zilele Bibliotecii Județene „Mihai Eminescu” Botoșani – o săptămână plină de cărți, povești și creativitate!

astăzi, 19:01

143 de ani de lectură publică la Botoșani! De la inaugurarea sa în data de 14 noiembrie 1882, din inițiativa primarului Th. Boian, Biblioteca Județeană „Mihai Eminescu” a fo...

Urșii care intră în localități pot fi împușcați. Hrănirea lor, sancționată cu amenzi de până la 30.000 de lei!

astăzi, 18:16

Cei care vor hrăni urșii vor fi primi o amendă între 10.000 și 30.000 de lei. Hrănirea urşilor va fi sancţionată cu amenzi cuprinse între 10.000 şi 30.000 de lei, în baza un...