Vrea banii inapoi pentru ca nu a luat examenul la finalul unui curs de frizerie!

A urmat un curs de frizerie, dar a picat examenul de final! Suparata, botosaneanca s-a adresat OJPC, considerand ca trebuie sa primeasca inapoi banii investiti in cursuri! 

Printre cele 100 de reclamatii pe care le-au inregistrat in primele doua luni ale acestui an, lucratorii Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorului Botosani au primit atat sesizari intemeiate, cat si sesizari cu adevarat ridicole, precum este cea in care o tanara a solicitat interventia comisarilor pentru a-si primi inapoi banii dupa a urmat un curs de frizerie la Suceava si nu a promovat examenul de final.

"Printre cele o suta de sesizari sunt cateva mai ciudate, de exemplu avem o  sesizare de la o tanara  ca e nemultumita ca a dat nu stiu cati bani pentru un curs de frizerie la Suceava si nu a luat examenul si vrea banii inapoi, i-am zis ca trebuie sa mai invete, eu nu pot sa ma duc la acea scoala sa le zic sa-i dea banii ca n-a luat examenul sau sa treaca examenul petru ca a platit cursul. In mod normal, daca vrei sa termini un curs, trebuie sa inveti ca sa dai un examen", a spus Alexandru Zarug, directorul CJPC Botosani.

O alta sesizare inregistrata la Protectia Consmatorului, dar de aceasta data intemeiata, spun comisarii CJPC, vine de la un barbat care a fost pagubit de 400 de euro dupa ce o persoana care l-a sunat pe mobil i-a spus ca a castigat un premiu, iar pentru a putea intra in posesia lui, barbatul a urmat instructiunile acelei persoane, convorbire care i-a adus ulterior o factura telefonica cu 400 de euro in plus.

"Am mai avut o sesizare care este intemeiata, fiind vorba de o escrocherie, unde un cetatean a primit un telefon de la o persoana care ii cunostea toate datele de identitate, spunandu-i ca este castigatorul unui premiu, dar pentru a primi acel premiu i-a spus sa efectueze niste etape pe telefonul mobil la indicatiile acelei persoane. Omul a facut ce i s-a spus si cand si-a dat seama ca a fost escrocat de 400 euro, cand a primit factura telefonica de la mobil, a facut la noi o sesizare. Noi am facut redirectionare la politie si la firma de telefonie mobila unde este abonat cetateanul respectiv", a spus Zarug.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

„Seara discuțiilor liberale”: Întâlnire între candidații la parlamentare și cetățeni! (Foto, Video)

Thursday, 31 October 2024

Joi seară, în sala Ballroom de la Casa Lux a avut loc un eveniment marca Partidul Național Liberal (PNL) – Filiala Botoșani. Câteva sute de simpatizați ai formațiunii politic...

Vești bune pentru botoșăneni: Bani pe cardurile de alimente și de burse în luna noiembrie!

Thursday, 31 October 2024

Această măsură face parte dintr-un plan guvernamental mai amplu de sprijin pentru cei aflați în situații dificile, având ca obiectiv atenuarea efectelor economice actuale asupra famil...

Cinstim, începând de mâine, 16 sfinți tămăduitori, de mare folos credincioșilor!

Thursday, 31 October 2024

Viețile sfinților tămăduitori, cinstiți în prima parte a lunii noiembrie sunt interesante din perspectiva faptului că au trăit provocările secolului XX, au trecut prin mari greutăți, d...