Viceprimarul Andrei, atac dur la conducerea Clubului FC Botoşani: “Este o strategie sinucigaşă de marketing. Consider că suporterii sunt păcăliţi”

Strategia de marketing adoptată de conducerea Clubului FC Botoşani pentru returul sezonului 2014-2015, şi anume aceea de a ieftini considerabil preţul biletelor, la 10 lei, dar şi aducerea suporterilor din judeţ cu autocarele la meciurile ce vor fi disputate pe teren propriu, a fost aspru criticată de viceprimarul Cosmin Andrei.

Edilul spune că este incorect faţă de cei care şi-au cumpărat până acum abonamente şi au plătit un preţ mai mare decât dacă ar fi cumpărat bilete separat pentru fiecare meci.

Andrei crede că aceste decizii luate de conducerea clubului vor duce la o scădere a numărului celor care vor veni pe stadion, la meciuri, spunând că are deja semnale de la mai multe persoane care şi-au făcut abonamente că vor renunţa.

“Dezaprob total decizia domnului Iftime sau a conducerii clubului de a acorda o subvenţie de 50% pentru suporterii din mediul rural care se prezintă la meci, nemaivorbind de faptul că au propus o variantă de abonament  pentru retur, în cuantum de 50 de lei, care din punctul meu de vedere este o strategie sinucigaşă de marketing. În momentul în care suporterii au plătit 300 sau 500 de lei pentru întreg sezonul, acum în retur se vine cu această variantă. Din punctul meu de vedere, anul viitor nu vor mai vinde foarte multe abonamente, vor avea o problemă şi iar vor veni cu căciula în mână la autorităţile publice spunând că nu pot susţine echipa FC Botoşani. Experienţa a arătat că abonamentele au fost mai scumpe decât biletele de la fiecare meci însumate, şi firesc ar fi fost ca abonamentele să fie mai ieftine, să fie o facilitate pentru suporterii care plătesc o dată în avans pentru întreg sezonul, şi a doua oară susţin echipa prin prezenţa constantă la meci", a spus viceprimarul Cosmin Andrei.

Edilul a apreciat că în afara rezultatelor obţinute de echipa FC Botoşani, pentru care îi felicită pe jucători, se primesc numai semnale negative în ceea ce priveşte strategia de marketing a biletelor şi abonamentelor pe care oficialii Clubului FC Botoşani le pun în vânzare.

“Consider un pic că sunt păcăliţi suporterii botoşăneni şi prin această strategie de a pune preţuri mici în retur, pentru că ştim că atunci sunt meciuri mai puţin importante, nu mai vine Steaua, nu mai vine Dinamo şi avem un preţ de 10 lei. Îmi doresc ca acest preţ să fie valabil şi în sezonul 2015-2016, nu numai în retur. Rezultatele acestei politici de marketing defectuoase, din punctul meu de vedere, se vor vedea în viitor atunci când suporterii nu îşi vor mai cumpăra abonamente", a mai spus Andrei.

Edilul a făcut şi o glumă în ceea ce priveşte decizia celor de la FC Botoşani de a pune autocare la dispoziţia suporterilor din mediul rural.

“Dacă vreţi să fac un spirit de glumă, consider că domnul Iftime încurajează mai degrabă transportul interjudeţean decât fotbalul sau dacă vreţi să mai fac o glumă, în momentul în care a venit Steaua şi s-a pus preţul biletului de 100 de lei au venit cu o facilitate în ultima zi, când au văzut că nu au vândut biletele, au oferit suporterilor care şi-au achiziţionat bilet un al doilea bilet. Aceasta este o facilitate pentru supraponderabili, să înţeleg, altfel nu pot să o clasific, iar prin atitudinea aceasta de marketing doreşte să taie găina care face ouă de aur, pentru că suporterii vor fi nemulţumiţi şi nu îşi vor mai cumpăra abonamente", a încheiat viceprimarul.

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Garda de Mediu Botoșani: Amenzi usturătoare în cursul anului trecut pentru operatorii economici care poluează aerul!

Wednesday, 5 February 2025

Garda de Mediu Botoșani vine cu câteva precizări în întâmpinarea celor care doresc să fie informați. Poluarea și mirosurile pestilențiale reprezintă două probleme di...

„DemocraZICI 2025”: Ziua Internațională a Cititului Împreună, sărbătorită de micii cititori ai unei școli din Botoșani! (foto)

Wednesday, 5 February 2025

Sărbătorită la nivel mondial din 2010, această zi are ca scop evidențierea rolului lecturii cu voce tare de a crea comunități și a împărtăși povești. În țara noastră, even...

Locuință în pericol din cauza unui coș de fum necurățat: Recomandările ISU!

Wednesday, 5 February 2025

Funinginea depusă pe pereții interiori ai coșului de fum s-a aprins și exista pericolul de propagare a flăcărilor la acoperiș. La fața locului s-au deplasat un echipaj din cadrul Detașamen...