Vi s-a întâmplat să nu fiţi acasă atunci când angajaţii societăţii Nova Apaserv au venit să citească contoarele?

Citirea acestor contoare se face în baza unei programări stabilită de operatorul de apă, data şi ora fiind anunţate în prealabil la fiecare scară de bloc. Chiar şi aşa, sunt situaţii în care unii consumatori nu pot fi la domiciliu în intervalul orar stabilit de Nova Apaserv, motiv pentru care nu se poate face citirea în apartamentele acestora şi nici nu pot fi lăsate indexurile, pentru că scopul acestor verificări făcute de angajaţii societăţii de apă şi canal este tocmai acesla de a vedea dacă, în fapt, consumurile date anterior sunt reale şi dacă apometrele sunt în regulă.

Directorul Nova Apaserv, Gabriel Cârlan, susţine că în astfel de situaţii, în care consumatorii nu sunt acasă când se face citirea, aceştia trebuie să anunţe operatorul, pentru reprogramare.

"Nu se poate întreba fiecare persoană la ce oră este acasă. Noi programăm pe tot palierul orar, iar dacă clientul nu este acasă îl reprogramăm pentru o oră la care îl găsim, poate să fie şi la 19.00 şi la 20.00. Dacă ştie că în ziua şi la ora programată pentru citire nu este acasă poate să ne anunţe şi să reprogrameze ora de citire. Ideea este să intrăm în toate apartamentele să vedem starea contorului, ca să nu fie probleme", a preciazat Gabriel Cârlan, directorul Nova Apaserv.

 

Spune-ne opinia ta