Vi s-a întâmplat să nu fiţi acasă atunci când angajaţii societăţii Nova Apaserv au venit să citească contoarele?
Claudia Luca Thursday, 12 March 2015 ActualitateDirectorul Nova Apaserv, Gabriel Cârlan, susţine că în astfel de situaţii, în care consumatorii nu sunt acasă când se face citirea, aceştia trebuie să anunţe operatorul, pentru reprogramare.
"Nu se poate întreba fiecare persoană la ce oră este acasă. Noi programăm pe tot palierul orar, iar dacă clientul nu este acasă îl reprogramăm pentru o oră la care îl găsim, poate să fie şi la 19.00 şi la 20.00. Dacă ştie că în ziua şi la ora programată pentru citire nu este acasă poate să ne anunţe şi să reprogrameze ora de citire. Ideea este să intrăm în toate apartamentele să vedem starea contorului, ca să nu fie probleme", a preciazat Gabriel Cârlan, directorul Nova Apaserv.
Spune-ne opinia ta
Newsletter
Abonează-te la Newsletter-ul Stiri Botoșani pentru a fi la curent cu cele mai noi știri și reportaje!
© 2024 WEB EMOTION SRL | Toate drepturile rezervate.
Web Emotion, Live.Botosani.ro, Botosani.ro Stiri.Botosani.ro si logo-urile acestora sunt marci inregistrate ale Web Emotion. Toate celelalte marci sunt proprietatea companiilor detinatoare. Reproducerea continutului din acest site este permisa numai cu acordul Web Emotion.
Termeni și condiții | Politica de confidențialitate | Despre Cookie-uri
Pagină generată în 0.79 secunde
Acest website foloseşte cookie-uri pentru a furniza vizitatorilor o experienţă mult mai bună de navigare şi servicii adaptate nevoilor şi interesului fiecăruia. Apăsând Accept sau navigând pe acest website, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare. Mai multe detalii despre cookie-uri aici