VEZI criteriile de atribuire a locuintelor de serviciu din Centrul Vechi!

Stabilirea destinatiei locuintelor realizate prin proiectul de reabilitare a Centrului Istoric al Municipiului Botosani si regulamentul privind atribuirea locuintelor vor fi suspuse aprobarii in sedinta de Consiliu Local de joi.

Locuintele urmeaza a fi transformate in locuinte de serviciu ce vor fi inchiriate personalului de specialitate din institutiile si serviciile publice aflate in subordinea Consiliului Local, respectiv Teatrul Mihai Eminescu, Teatrul pentru Copii si Tineret Vasilache, Filarmonica, Directia Servicii Publice, Sport si Agrement, Primaria, Serviciul Public Local de Asistenta Sociala si Politia Locala, dar si angajati ai Primariei Botosani.

Pot beneficia de aceste locuinte de serviciu, pana la dobandirea unei locuinte proprietate personala in muncipiul Botosani, cei care nu au instrainat si nu detin o locuinta in municipiul Botosani.

La atribuirea unei locuinte de serviciu se va tine cont de: nivelul studiilor; existenta unei solutii alternative la locuinta de serviciu (posibilitatea decontarii chiriei sau detinerea unei locuinte de interventie); starea de sanatate a solicitantului si a membrilor familiei acestuia (sot/sotie, copii aflati in intretinere sau in plasament), situatia familiala a solicitantului, vechimea cererii de atribuire a unei locuinte.

De asemenea, in cazul fiecarui solicitant se va stabili un punctaj tinand cont de criteriile de mai sus.

Stabilirea ordinii de prioritate in repartizarea locuintelor de serviciu se va face de catre comisia pentru analiza si stabilirea ordinii de prioritate pentru repartizarea locuintelor prin ANL.

Cererile pentru atribuirea unei locuinte de serviciu se vor putea depune la registratura generala a Primariei Botosani si vor trebui insotite de o serie de documente, cum ar fi adeverinta de la locul de munca, certificate de nastere ale copiilor, certificat de casatorie, inscrisuri cu caracter medical.

La atribuirea locuintelor de serviciu numarul de camere al locuintei va fi in concordanta cu numarul membrilor de familie.

Locuintele de serviciu nu vor putea fi cumparate de titularii contractelor de inchiriere ori membrii familiei acestuia. In total vor fi repartizate 38 de locuinte, din care 20 de apartamente cu o camera, 14 apartamente cu doua camera si 4 apartamente cu trei camere.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Lecții de autoapărare: Jandarmii botoșăneni, prezenți în Tabăra de la Agafton! ( Foto,Video)

astăzi, 17:00

În această după-amiază, cei aproximativ 130 de participanți la cea de-a doua serie a Programului de Tabere ARC 2025, desfăşurat la Centrul de Agrement ,,Codrii de Aramă" Agafton, au ...

Reforma pensiilor speciale: Vârsta de pensionare ar putea crește la 65 de ani!

astăzi, 15:35

Ministrul Muncii, Florin Manole, a anunțat că este în pregătire un proiect de lege privind pensiile speciale, care va include creșterea vârstei de pensionare. „Vom avea o cre...

Valeriu Iftime: „Eu aş vrea să rămân fără loc de muncă azi, dacă s-ar putea! Să dau Consiliul Judeţean la Iaşi sau Suceava, ca să ne unim!”

astăzi, 15:10

Ilie Bolojan este pe un sens unic, fără întoarcere, în ceea ce priveşte reformarea statului român, şi nu are de gând să se oprească indiferent de grevele, presiunile şi ...