VEZI concluziile comisiei care a verificat activitatea managerului Filarmonicii Botosani!
Stiri Botosani Tuesday, 29 January 2013 ActualitatePotrivit notei de constatere, în urma controlului efectuat și al verificării documentelor, s-au constatat deficiente in aplicarea Regulamentului de organizare si functionare al institutiei, deficiente in organizarea si functionarea Consiliului de Administratie, concluzionand ca deciziile luate de managerul institutiei nu au acoperit hotararile Consiliului de Administratie.
O alta deficienta constata de comisia de control este lipsa Consiliului artistic, ceea ce conduce la disfunctii in organizarea si functionarea institutiei, iar la nivelul Filarmonicii nu exista o comisie de achizitie, activitatea acestei comisii fiind preluata de o singura persoana desemnata de manager.
De asemenea, angajatii au primit si niste chestionare la care au trebuit sa raspunda, rezultand deficiente de comunicare si colaborare ale managerului cu personalul artistic in vederea luarii celor mai bune decizii.
"Se pare ca exista o lipsa de transparenta decizionala a managerului privind alegerea repertoriului, alegerea colaboratorilor si stabilirea cuantumului onorariului acestora. Managerul se pare ca are dificultati in a lucra in echipa (seful de orchestra si-a dat demisia, director artistic nu exista, iar relatia cu concert-maestrul nu a lasat nicio poarta de comunicare)", se arata in nota de constatare.
In ceea ce priveste petitia trimisa de o parte dintre angajati Primariei, comisia formata din consilieri locali nu a gasit nereguli majore.
Membrii comisiei de control sustin ca amenintarile, santajul si intimidarile pe care le-ar face managerul la adresa angajatilor si colaboratorilor, si care au fost reclamate, nu pot fi dovedite, intrucat exista doar plangeri anonime in acest sens.
O neregula gasita a fost aceea ca achizitia unor instrumente s-a facut fara consultarea Consiliului de Administratie.
"Avand in vedere limita de competenta in domeniul financiar-contabil a comisiei, solicitam primarului municipiului Botosani efectuarea unui control aprofundat de catre Comisia de Audit a Primariei Municipiului Botosani si de catre Corpul de Control al Primarului", este recomandarea comisiei de control formata din consilieri locali.
Spune-ne opinia ta
Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani
Au apărut primele rezultate în urma protestelor polițiștilor împotriva Ordonanței „trenuleț”!
Aceștia au protestat împotriva prevederilor controversate ale Ordonanței „trenuleț” în mai multe orașe din țară, protestele fiind marcate de cereri pentru recunoașterea ...
Vești proaste pentru fermieri: Dezechilibru total pe piața îngrășămintelor!
Piața îngrășămintelor agricole se confruntă cu un dezechilibru profund, caracterizat de creșteri alarmante ale prețurilor, alimentate de factori economici globali și regionali. În ...
Schimbări în documentele de identitate ale românilor, începând din acest an!
Viza de flotant este un document important pentru persoanele care locuiesc temporar într-o altă locație decât cea de domiciliu. În 2025, procesul de obținere a vizei rămâne...
Newsletter
Abonează-te la Newsletter-ul Stiri Botoșani pentru a fi la curent cu cele mai noi știri și reportaje!
© 2025 WEB EMOTION SRL | Toate drepturile rezervate.
Web Emotion, Live.Botosani.ro, Botosani.ro Stiri.Botosani.ro si logo-urile acestora sunt marci inregistrate ale Web Emotion. Toate celelalte marci sunt proprietatea companiilor detinatoare. Reproducerea continutului din acest site este permisa numai cu acordul Web Emotion.
Termeni și condiții | Politica de confidențialitate | Despre Cookie-uri
Pagină generată în 1.01 secunde
Acest website foloseşte cookie-uri pentru a furniza vizitatorilor o experienţă mult mai bună de navigare şi servicii adaptate nevoilor şi interesului fiecăruia. Apăsând Accept sau navigând pe acest website, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare. Mai multe detalii despre cookie-uri aici