VEZI concluziile comisiei care a verificat activitatea managerului Filarmonicii Botosani!

Comisia constituită din consilieri locali, pentru a verifica activitatea managerului de la Filarmonica Btoșani, în urma conflictului apărut între conducere și unii angajați, a finalizat controlul.

Potrivit notei de constatere, în urma controlului efectuat și al verificării documentelor, s-au constatat deficiente in aplicarea Regulamentului de  organizare si functionare al institutiei, deficiente in organizarea si functionarea Consiliului de Administratie, concluzionand ca deciziile luate de managerul institutiei nu au acoperit hotararile Consiliului de Administratie.

O alta deficienta constata de comisia de control este lipsa Consiliului artistic, ceea ce conduce la disfunctii in organizarea si functionarea institutiei, iar la nivelul Filarmonicii nu exista o comisie de achizitie, activitatea acestei comisii fiind preluata de o singura persoana desemnata de manager.

De asemenea, angajatii au primit si niste chestionare la care au trebuit sa raspunda, rezultand deficiente de comunicare si colaborare ale managerului cu personalul artistic in vederea luarii celor mai bune decizii.

"Se pare ca exista o lipsa de transparenta decizionala a managerului privind alegerea repertoriului, alegerea colaboratorilor si stabilirea cuantumului onorariului acestora. Managerul se pare ca are dificultati in a lucra in echipa (seful de orchestra si-a dat demisia, director artistic nu exista, iar relatia cu concert-maestrul nu a lasat nicio poarta de comunicare)", se arata in nota de constatare.

In ceea ce priveste petitia trimisa de o parte dintre angajati Primariei, comisia formata din consilieri locali nu a gasit nereguli majore.

Membrii comisiei de control sustin ca amenintarile, santajul si intimidarile pe care le-ar face managerul la adresa angajatilor si colaboratorilor, si care au fost reclamate, nu pot fi dovedite, intrucat exista doar plangeri anonime in acest sens.

O neregula gasita a fost aceea ca achizitia unor instrumente s-a facut fara consultarea Consiliului de Administratie.

"Avand in vedere limita de competenta in domeniul financiar-contabil a comisiei, solicitam primarului municipiului Botosani efectuarea unui control aprofundat de catre Comisia de Audit a Primariei Municipiului Botosani si de catre Corpul de Control al Primarului", este recomandarea comisiei de control formata din consilieri locali.
 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Mii de persoane și-au găsit un loc de muncă prin intermediul AJOFM Botoșani, în primele zece luni ale anului!

astăzi, 17:10

Din totalul persoanelor ocupate până la data de 31 octombrie 2024, 1.564 au peste 45 de ani, 457 au vârsta cuprinsă între 35 și 45 de ani, 142  au între 30 și 35 de an...

Ziua Internațională a Drepturilor Copilului, marcată de elevii unei școli din Botoșani! (Foto)

astăzi, 17:00

Elevii clasei a VI-a A de la Şcoala Profesională Specială ,,Sf. Stelian” Botoşani, au marcat Ziua Internaţională a Drepturilor Copilului, cu tema DREPTUL LA PROTECŢIE, coordonaţi de prof...

UEFA a decis oficial: România a câștigat cu 3-0 la ”masa verde” meciul cu Kosovo. Ce alte sancțiuni s-au mai dictat!

astăzi, 16:45

La 5 zile după ce reprezentativa din Kosovo a ieșit de pe teren la întâlnirea de pe Arena Națională și a refuzat să mai joace ultimele 2 minute, UEFA a dat un verdict favorabil forma...