Vezi ce salarii vor avea angajații Eco Sal!

Consilierii județeni vor aproba în ședința din 28 martie bugetul societății Eco Sal, înființată la sfârșitul anului trecut. Potrivit proiectului de hotărâre ce va fi supus spre aprobare, bugetul societății de salubritate ce funcționează în subordinea Consiliului Județean va fi în acest an de 286.000 de lei.

Cea mai mare sumă, respectiv 219.000 de lei, reprezintă cheltuieli de personal, cheltuielile cu salariile fiind de 126.000 de lei. Potrivit proiectului de hotărâre, cheltuielile salariale pentru un angajat vor fi de aproximativ 2.000 de lei pe lună, brut, iar un director va avea un salariu brut de 3.000 de lei.

Membrii Consiliului de Administrație vor primi lunar câte 300 de lei, brut.

Suma totală alocată pentru salariile directorilor, pentru anul acesta, este de 27.000 de lei, iar pentru Consiliul de Administrație de 13.500 de lei.

Pentru capitolul investiții, potrivit proiectului de hotărâre, suma alocată este de 34.000 de lei.

Pentru început societatea va avea aproximativ 30 de salariați.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Un copil între durere și artă: Povestea Anastasiei, adolescenta din Botoșani, care are nevoie de 34.000 de euro pentru a fi salvată!

astăzi, 09:32

La doar doi ani, Anastasia Dascălu a primit un diagnostic care i-a marcat întreaga copilărie: scolioză severă care îi răsucește coloana vertebrală și îi transformă fiecare m...

Radarele fixe vor reveni pe şoselele din România. Când ar putea să fie puse în funcţiune

astăzi, 08:54

Deşi a mai fost anunţat, procesul a fost întârziat din cauza lipsei de finanţare din partea Guvernului. Odată instalate însă, acestea vor deveni un coşmar pentru şoferi, aşa ...

Andrei, micul fermier din Botoșani îndrăgostit de muncă: ”Acum sunt copil, dar un copil care știe că va avea succes!”

astăzi, 08:06

Andrei Popescu, micul fermier din comuna Răuseni, județul Botoșani, este convins că viitorul lui este legat, pe viață, de agricultură. ”De mic copil am început să umblu numai pe...