Val de reclamații la adresa băncilor!

Băncile continuă să fie în topul reclamațiilor depuse de botoșăneni la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorului.

În ultimele trei luni, peste 20 de sesizări au fost depuse la CJPC Botoșani, oamenii reclamând clauzele abuzive din contracte.

Comisarul șef al instituției, Mirel Rogalschi, a spus că în ultima perioadă a devenit o practică ca oamenii să depună reclamații la adresa unităților bancare, mulți dintre aceștia dorind un fel de asistență juridică gratuită.

“Lumea a început să afle că cei de la Protecția Consumatorului preiau reclamațiile, le studiază contractul și dacă găsesc clauze abuzive… Mulți nu prea știu ce reclamă. Noi verificăm la bancă existența contractelor, a actelor adiționale semnate în 2010, iar dacă se confirmă că acel consumator a semnat acel act adițional după care a fost denunțat de către bancă le direcționăm către ANPC. Probabil că acolo când se adună mai multe reclamații o să se organizeze să trimită către instanță, la un singur complet, să fie o hotărâre unitară", a menționat Mirel Rogalschi.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Președintele ucrainean Zelenski anunţă salarii mai mari pentru profesori şi burse pentru studenţi în 2026

astăzi, 08:44

Preşedintele ucrainean Volodimir Zelenski a anunţat, în pofida costurilor legate de războiul cu Rusia, salarii mai mari pentru profesori şi burse pentru studenţii ucraineni pentru anul viit...

(P) Soluții eficiente pentru gestionarea inventarului

astăzi, 08:17

Gestionarea inventarului reprezintă un aspect crucial pentru succesul operațional al oricărei afaceri care se bazează pe stocuri. O strategie bine pusă la punct nu doar că reduce costurile, dar ...

Final de capitol la Botoșani cu singura rețea de tramvai din România inaugurată după Revoluție!

astăzi, 08:04

Municipalitatea orașului Botoșani a desființat zilele trecute și ultima linie de tramvai. Rețeaua de tramvai din Botoșani a fost înființată cu 34 de ani în urmă, fiind singura ...