Parcarea magazinului Praktiker a devenit neîncăpătoare, iar magazinul s-a umplut de oameni ce au vrut să profite de lichidările de stoc. Cele mai avantajoase produse s-au epuizat în câteva minute. Fiecare raion a avut soldări, iar cele mai căutate au fost electronicele şi electrocasnicele.
Lanţul de magazine Praktiker a fost achiziţionat de Brico Depôt România la sfâşitul anului trecut.
„Achiziţia Praktiker România ne oferă o prezenţă puternică în toată ţara. Dorim să ne ajutăm clienţii să-şi îmbunătăţească locuinţele şi să le personalizeze şi suntem bucuroşi că tot mai mulţi dintre ei vor beneficia de produse de calitate la preţuri bune. Vom continua investiţiile în toate magazinele pentru a îmbunătăţi experienţa de cumpărare a clienţilor noştri. De asemenea, ne bucurăm să creştem echipa din România şi le urăm bun venit tuturor angajaţilor Praktiker”, a comentat Adela Smeu, CEO Brico Depôt România.
Praktiker este unul dintre principalii jucători de pe piaţa românească de bricolaj şi amenajări interioare, având 26 de magazine şi peste 1.600 de angajaţi. În 2016, vânzările Praktiker au fost de 140 de milioane de euro.
Brico Depôt are 15 magazine în România, cu o suprafaţă de 114.000 de metri pătraţi şi 964 de angajaţi. Vânzările Brico Depôt România au însumat 144 de milioane de euro în 2016.
Kingfisher plc este o companie internaţională de bricolaj şi amenajări interioare, cu aproape 1.200 de magazine în 10 ţări din Europa şi Rusia, susţinută de o echipă de 77.000 de angajaţi. Compania îşi desfăşoară activitatea sub patru branduri de retail – B & Q, Castorama, Brico Dépôt şi Screwfix.
În anul încheiat la 31 ianuarie 2017, Kingfisher a raportat vânzări în valoare de aproximativ 11,2 miliarde de lire sterline, cu un profit subiacent înainte de impozitare de 787 de milioane de lire sterline.