Mihai Alexa este funcționar la Primăria municipiului Botoșani și un contribuabil de bună credință, care a înțeles de-a lungul timpului că orice serviciu de utilitate trebuie plătit și s-a conformat ca oricare alt cetățean care beneficiază de apă, energie electrică sau gaze naturale.
Factura primită recent l-a revoltat și a decis să se lupte cu furnizorii de servicii.
“Ani la rând, de când sunt abonat la societății E-on, am fost cu plățile la zi, fără nicio întârziere. Liberalizarea pieței energiei m-a făcut să aleg un alt furnizor și se pare că din acel moment mi s-au găsit o serie de restanțe, care în acest moment depășesc 1000 de lei. Astăzi(nr.red. ieri) am primit factura cu termen de plată a doua zi. Cum este posibil așa ceva? Am fost la sediul E-on pentru a solicita lămuriri, dar doamnele de-acolo erau foarte nervoase și m-au trimis la plimbare. Nu înțeleg de ce mi s-a pus în plată o restanță imaginară, în condițiile în care eu sunt cu plata la zi”, a declarat Mihai Alexa.
Botoșăneanul susține că factura pe care a primit-o în cursul acestei săptămâni, a fost emisă în luna august și nu înțelege de ce a ajuns atât de târziu. “Eu trăiesc din leafă și în acest moment nu posed această sumă și mi-au pus în vedere tot în scris că mi se va sista furnizarea gazelor naturale. Vă dați seama și cu un debit numai de ei știut și dacă îmi mai și sistează furnizarea. Fă din nou deschidere, care costă din nou câteva milioane bune”, a mai spus botoșăneanul.
Reprezentanții societății furnizoare au declarat că în cazul lui Mihai Alexa s-a găsit o factură neplătită tocami din luna aprilie și prin urmare este bun de plată. Furnizorul susține că a emis avize de plată, dar botoșăneanul nu a primit nimic. În urma discuțiilor de ultimă oră, se pare că i s-a dat un răgaz de câteva zile pentru a-și achita restanța, în caz contrar, riscă să îi fie sistată furnizarea gazelor naturale.