O botoșăneancă a avut neplăcuta surpriză de a primi o factură de aproape 8.000 lei pentru utilități, emisă de E.On. Chiar dacă femeia nu-și justifică suma exorbitantă de pe factură, angajații E.On i-a dat de înțeles femeii că suma colosală trebuie plătită.
Botoșăneanca a optat pentru un contract care îi permite plata facturilor o dată la șase luni dar acest lucru nu pre să justifice suma enormă de plată, chiar dacă ultima factură achitată nu depășea valoare de 1.200 lei. Botoșăneanca a depus o cerere și așteaptă ca angajații E.On să se deplaseze la domiciliu pentru a-i verifica contorul
“Factura de la E.On este mult prea mare. N as avea pentru ce să plătesc aceasta sumă. Am fost la Botoșani și am depus o cerere pentru a veni acasă să verifice contorul, însă doamna cu care am vorbit mi-a dat de înțeles că trebuie plătită că atât le arată. Până vine cineva acasă să mă lămurească, poate a mai avut cineva probleme asemănătoare și cum s-a rezolvat?”, este mesajul transmis de botoșăneancă pe unul din grupurile de socializare.