Studentă din Franţa, în practică la o şcoală din Botoşani

În cadrul unui parteneriat bilateral cu Inspectoratul Şcolar Judeţean Botoşani, în perioada 5-23 ianuarie 2015, se va efectua un stagiu de practică pedagogică de către o studentă în anul I, master, de la ESPE Bretagne - Rennes, Franţa.
           

Stagiul de practică pedagogică se va efectua la clasele primare de la Şcoala Gimnazială Grigore Antipa din Botoşani. Activitatea va fi supravegheată de către un tutore, un cadru didactic care predă la clasele primare.
           
În Franţa, studenţii de la Master I, din cadrul Şcolii Superioare de Profesorat şi de Educaţie (Ecole Supérieure du Professorat et de l’Education), efectuează stagii de practică pedagogică de câte trei săptămâni, în ţări ale Uniunii Europene sau în Statele Unite ale Americii (mobilităţi ale studenţilor şi internaţionalizarea formării). Fiecare stagiar asistă la ore şi susţine cursuri la disciplinele de studiu din clasele primare.

La finalul stagiului se va întocmi un raport. După revenirea la ESPE Bretagne, stagiarii vor pregăti şi susţine o disertaţie.

Comunicat de presă Inspectoratul Şcolar Judeţean Botoşani

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Ministrul Culturii: "Este posibil ca, din toamnă, să nu mai avem evenimente culturale în weekend"!

astăzi, 18:40

Evenimentele culturale ar putea fi suspendate în weekend și în zilele de sărbătoare legală începând din toamnă. Anunţul a fost făcut chiar de ministrul Culturii, Andr&aa...

Botoșani: Trei adolescenți au încercat să fure bunurile dintr-o tarabă din Piața Centrală! (Foto)

astăzi, 17:50

În noaptea de 15 spre 16 iulie, în conformitate cu atribuțiile reglementate de legea Poliției Locale, personalul din cadrul Serviciului Dispecerat a desfăşurat activități specifice d...

(P) Recunoașterea facială în cazinouri: inovație sau intruziune?

astăzi, 17:39

1. Introducere Industria jocurilor de noroc evoluează rapid, odată cu integrarea unor tehnologii tot mai avansate. Un exemplu recent este utilizarea recunoașterii faciale, atât în ca...