Serviciul de Pasapoarte Botosani va fi, cu adevarat, in slujba cetateanului!

Serviciul de Pasapoarte Botosani va fi, cu adevarat, in slujba cetateanului!

 Cristian Roman, prefectul judetului Botosani  

De la inceputul acestei saptamani s-a prelungit programul cu publicul la Serviciul de Pasapoarte. Masura a fost luata de reprezentantii Prefecturii pentru a evita aglomeratia din institutie.

Potrivit prefectului Cristian Roman, au fost luate o serie de masuri pentru o mai buna functionare a activitatii de la Serviciul de Pasapoarte, in sensul ca, acum, la preluarea de imagini sunt patru lucratori la cele doua statii.

De asemenea, in interiorul serviciului se intra si se iese pe doua cai, pentru a asigura o afluenta cat mai mare a cetatenilor.

Pe langa aceste masuri, reprezentantii Institutiei Prefectului s-au gandit si in a-i ajuta pe cetateni, in sensul ca doi dintre angajati preiau cetatenii, le explica si le aranjeaza documentele pentru depunerea acestora in vederea obtinerii pasapoartelor.

Ultima masura luata il vizeaza direct pe seful de serviciu, care va trebui sa tina audiente pe loc pentru rezolvarea problemelor cetatenilor, in fiecare zi, intre orele 9.00- 16.00 .

"Colegul meu subprefect va efectua din ora in ora vizite acolo pentru a ma informa in mod operativ si a verifica. Aceste masuri sunt aplicate pana scad solicitarile cetatenilor pana la un nivel acceptabil, adica undeva la 350 solicitari pe saptamana, avand in vedere ca am avut peste 700 de solicitari de eliberare a pasapoartelor in ultima saptamana", a precizat Cristian Roman, prefectul judetului Botosani.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Filmul ”Ramon” revine cu o poveste de Crăciun și cu actor botoșănean în distribuție!

astăzi, 12:47

Au început filmările pentru „Ramon 2 – Filmul de Crăciun”, o producție semnată de Pavel Bartoș și regizată de Jesús del Cerro, în care îl regăsim și...

ITM Botoșani: Informații pentru angajatori privind dialogul social, cu modificările și completările ulterioare!

astăzi, 12:42

Legea nr. 367/2022 privind Dialogul Social, prevede că negocierea colectivă este obligatorie la nivelul unităților care au cel puțin 10 angajați/lucrători. În cazul în care în...

Botoșănenii, invitați să facă nominalizări pentru Gala Naţională a Excelenţei în Asistenţa Socială!

astăzi, 12:11

Dacă ai nume despre care toată țara ar trebui să afle, trimite-l pe scena Ateneului Român, la cea de-a 11-a ediție a Galei Naționale a Excelenței în Asistența Socială, în ca...