Școala Gimnazială nr. 1 din Stăuceni caută să angajeze secretar II S pe o perioadă nedeterminată

Școala Gimnazială Nr. 1 din Stăuceni, cu sediul în localitatea Stăuceni, județul Botoșani, anunță organizarea concursului pentru ocuparea 1 (unu) post vacant de SECRETAR II S, pe o perioadă nedeterminată.

Pentru a ocupa un post contractual vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 15 al Regulamentului – cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, aprobat prin HG 1336/2022:

Condiții generale:

a)            are cetățenie română;

b)            cunoaște limba română, scris și vorbit;

c)            are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

d)            are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

e)            are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

f)             îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

g)            nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni savârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației pentru care a intervenit reabilitarea;

h)            nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de  a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau exercitării unei profesii;

i)             nu a comis infracțiunile prevăzute la art.1 alin. (2) din Legea 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. (h).

Condițiile specifice necesare participării la concurs și a ocupării funcției contractuale vacante sunt:

-              vechime în muncă și în specialitatea studiilor – minim 3 ani și 6 luni;

-              studii superioare – Relații publice si comunicare, administrație publică, economice, juridice, IT, management, științele comunicării, secretariat, etc.

-              cunoștințe de operare pe calculator (excel, word) – acte doveditoare sau documente care atestă experiența de a lucra cu aceste programe;

-              cunoștințe privind întocmirea, administrarea și transmiterea prin diverse mijloace (email, fax, telefonie) a corespendenței;

-              cunoștințe de legislație;

-              cunoștințe de salarizare, resurse umane;

-              abilități și experiență de a lucra cu publicul.

Dosarele de înscriere la concurs se vor depune la sediul Școlii Gimnaziale Nr.1 Stăuceni, comuna Stăuceni, județul Botoșani, la secretariat, în perioada 25.04.2023 – 10.05.2023, in intervalul orar 8,00 – 15,00.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • selecția dosarelor:  12.05.2023, afișarea rezultatelor selecției dosarelor;
  • susținerea probei scrise: 18.05.2023, ora 10,00
  • susținerea probei practice: 19.05.2023, ora 9,00
  • susținerea interviului:  19.05.2023, ora 12,00

Afișarea rezultatelor 22.05.2023

Candidații declarați admiși la etapa de evaluare dosare se vor prezenta la probele de concurs având asupra lor, obligatoriu, cartea de identitate.

Conform art. 35 al  Regulamentului – cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, aprobat prin HG 1336/2022, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

1-            formular de înscriere la concurs adresată conducerii instituției;

2-            copie a cartei de identitate aflată în termen de valabilitate, copie a certificatului de naștere, copie a certificatului de căsătorie, după caz;

3-            copii ale documentelor care să ateste nivelul studiilor și al altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de instituția publică organizatoare a concursului;

4-            curriculum vitae;

5-            copia cărții de muncă și fila din Revisal care să ateste vechimea în muncă;

6-            cazierul judiciar;

7-            certificat de integritate comportamentală;

8-            adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către autoritățile sanitare abilitate. Adeverința care atestă starea de sănătate trebuie să conțină, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății;

9-            aviz psihologic favorabil exercitării funcției.

Actele prevăzute la punctele la punctele 2, 3, și 5 vor fi prezentate și în original, în vederea verificării conformității.

Relații suplimentare se pot obține la telefon 0231 706 440/0744155680

WEB:   https://scoalastauceni.ro

Tematica concursului

1.            Organizarea sistemului de învățământ preuniversitar

2.            Încadrarea personalului în învățământul preuniversitar

3.            Particularități ale salarizării în învățământul preuniversitar

4.            Acte de studii – tipuri, condiții de eliberare, modul de completare

5.            Duplicate ale actelor de studii – întocmire, eliberare și gestionare

6.            Documente școlare

7.            Acordarea burselor școlare, tichete Euro 200 și al altor ajutoare sociale pentru elevi

8.            Arhivarea și circuitul documentelor

9.            Întocmirea și gestionarea bazelor de date EDUSAL, REVISAL și SIIIR

BIBLIOGRAFIA

•              ROFUIP aprobat prin ordinul de ministru nr. 4183/4.07.2022, publicat în Monitorul Oficial al României la 6 iulie 2022;

•              Statutul Elevului, aprobat prin OMENCȘ nr. 4742/ 10.08.2016, cu modificările și completările prevăzute în OME nr.3797/2023;

•              Regulamentul privind regimul actelor de studii și al documentelor școlare gestionate de unitățile de învățământ preuniversitar, aprobat prin OMENCȘ nr. 3844/2016, cu modificările și completările ulterioare;

•              Ordin 4005/25.06.2018 privind modificarea Regulamentului privind regimul actelor de studii și al documentelor școlare gestionate de unitățile de învățământ preuniversitar aprobat prin OMENCȘ nr.3844/2016.

•              OME nr. 5379/2022 privind aprobarea criteriilor generale de acordare a burselor elevilor în învățământul preuniversitar de stat;

•              HG 1294/2004- acordarea ajutorului financiar EURO 200, cu modificările și completările ulterioare;

•              Legea 16/1996 – Legea arhivelor naționale, cu modificările și completările ulterioare;

•              Legea 53/2003 – Codul Muncii, cu modificările și completările ulterioare;

•              Legea Educației Naționale, LEN  nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare;

•              HG 250/2010 actualizată – privind concediile de odihnă și alte concedii ale salariaților din administrația publică, din regiile autonome cu specific deosebit și din unitățile bugetare;

•              HG 905/2017 privind registrul general de evidență a salariaților;

•              Legea 544/2001 privind accesul la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare;

•              LEGE-CADRU Nr. 153/2017 din 28 iunie 2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;

•              OUG nr.168/2022 privind unele măsuri fiscal-bugetare, prorogarea unor termene, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative;

•              Regulamentul 679/27.04.2016 privind protectia persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Sute de credincioși din localitățile Botoșaniului, în pelerinaj la moaștele Cuvioasei Parascheva! (foto)

astăzi, 19:02

În zorii zilei, pregătiți cu apă, provizii, unii cu medicamente și îmbrăcați potrivit vremii capricioase, credincioșii din parohia „Sf. Împărați Constantin și Elena&r...

Porțile subunităților ISU, deschise astăzi pentru copiii unor localități din Botoșani! (foto)

astăzi, 16:55

Porțile subunităților s-au deschis pentru toţi cei care au dorit să cunoască activitatea şi misiunile instituţiei. Acțiunile au fost organizate în contextul sărbătoririi Zilei Inte...

Penitenciarul Botoșani caută furnizori de echipamente pentru dotarea instituției!

astăzi, 15:28

Penitenciarul Botoșani a publicat în SEAP anunțul de participare nr. CN1073844 din 01.10.2024, în vederea încheierii contractelor de furnizare produse (dotări și echipamente). ...