SC NOVA APASERV SA a dat startul încheierii noilor contracte cu beneficiarii serviciilor de apă şi canalizare

Întrucât fostul operator, SC APA GRUP SA, nu mai are licenţă de furnizare a celor două servicii, revine în sarcina noului operator şi a botoşănenilor - utilizatori ai serviciilor de alimentare cu apă şi de canalizare - să încheie noi contracte care reprezintă baza legală a relaţiei operator-utilizator.

Contractarea serviciilor cu instituţiile publice şi agenţii economici din municipii, oraşe, dar şi din mediul rural, a demarat deja prin demersurile făcute de reprezentanţii SC NOVA APASERV SA.

Utilizatorii - persoane fizice  vor fi anunţaţi în mod direct de necesitatea încheierii noilor contracte și prin intermediul facturilor ce vor fi primite în luna noiembrie. Documentele vor avea tipărite pe verso un text prin care beneficiarii serviciilor de apă şi de canalizare sunt informaţi că în perioada imediat următoare se va trece şi în cazul locuinţelor în condominiu (apartamente) la facturarea la limita de proprietate, cantităţile efective de apă furnizate stabilindu-se pe baza înregistrărilor contorului de branşament (de la scara de bloc).

"În acest caz consumul de apă facturat se compune din consumul individual de apă aferent locuinţei și cota parte din consumul comun, al scării de bloc, stabilită în funcție de numărul de persoane - conform art.236 alin.(7) din regulamentul de furnizare a serviciiilor de apă şi canalizare, aprobat în 2010 de acţionariatul societăţii. Defalcarea consumurilor va fi efectuată de către operator, conform aceleiași hotărâri. Numărul de persoane declarate și modificările ulterioare vor avea la bază adeverința emisă de asociaţia de proprietari, sau un tabel nominal semnat de minim 3 vecini de apartament din imobil, acolo unde nu există asociaţie", a declarat Mircea Lupu, şeful Serviciului comercial din cadrul SC NOVA APASERV SA.

Facturile vor reaminti, totodată, consumatorilor că pentru persoanele fizice nu se facturează apa meteorică.

Botoşănenii interesaţi pot analiza noul tip de contract, acesta fiind pus la dispoziţie la Centrul de Încasări de pe B-dul M. Eminescu nr. 34 pentru municipiul Botoşani, precum şi la sediile sucursalelor Dorohoi-Darabani şi Săveni-Ştefăneşti. Documentul include informaţii despre drepturile şi obligaţiile operatorului şi utilizatorului, despre facturare şi modalităţi de plată, precum şi date privind indicatorii de calitate ai apei furnizate.



COMUNICAT SC NOVA APASERV SA
Şef Serviciu comercial
ing. Mircea Lupu


 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Clădirea Primăriei Municipiului Botoșani va fi iluminată în portocaliu!

astăzi, 12:15

Primăria Municipiului Botoșani este din nou partener al Ministerului Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse în campania internațională pentru eliminarea violenței împotriva ...

Doi adolescenți prinși la furat de jandarmi, ce bunuri s-au gândit aceștia să își însușească!

astăzi, 11:50

Doi adolescenți au fost prinși de jandarmi sâmbătă noapte după ce au furat trei geci dintr-un club din municipiul Botoșani, unde liceenii de la Colegiul Național ,,Mihai Eminescu" pe...

PSD, prima reacție după ce Ciolacu a ratat ”calificarea” în turul doi: "Cine se bucură, nu înțelege!"

astăzi, 11:36

"Am greșit", a scris purtătorul de cuvânt al PSD, Lucian Romașcanu, pe Facebook. "Țara ca o pradă... Nu vorbesc ca PSD ist, nici ca prieten al lui Marcel, vorbesc ca rom&a...