Restructurare BRD. 30 de sucursale, închise în 2013

Un număr de 30 de sucursale ale BRD Groupe Societe Generale vor fi închise anul acesta, în cadrul unei strategii de ajustare a organizării băncii.

Informația apare în Raportul Consiliului de Administraţie al BRD, care urmează să fie supus aprobării Adunării Generale a Acţionarilor.

Managementul BRD are în strategie şi ajustarea dimensiunii reţelei, într-un mod pragmatic şi coerent cu situaţia economică, întărirea supravegherii agenţiilor puţin sau deloc rentabile şi închiderea agenţiilor nerentabile şi fără perspective de redresare, se arată în anunțul postat pe site-ul băncii, citat de agerpres.ro.

BRD deținea la sfârșitul anului trecut un număr de 915 agenţii.

În cadrul ajustării băncii şi a dispozitivului comercial este avută în vedere realizarea reorganizării manageriale a grupurilor şi a structurii centrale, prin consolidarea şi segmentarea funcţiilor de animare comercială, se arată în același anunț.
BRD a înregistrat, în 2012, o pierdere de 331 milioane lei, la un venit net total de 2,912 miliarde lei.

 

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Reacția ATOP Botoșani, după ce doi adolescenți au fost răniți într-un accident moto: „Nu vrem să sune acuzator” (Foto)

astăzi, 13:20

Luni după-amiază, doi adolescenți au fost răniți, în urma unui accident rutier petrecut în orașul Darabani. Cei doi adolescenți se aflau pe o motocicletă, evenimentul produc&aci...

Închidere de sezon moto la Botoșani, alături de întreaga comunitate! (Foto)

astăzi, 12:56

Comunitatea motocicliștilor, Autoritatea Teritorială de Ordine Publică (ATOP) și Trust MC organizează, pe 25 octombrie, închiderea sezonului moto. Evenimentul va avea loc între ore...

Au tras pe dreapta un șofer care nu avea asigurare la mașină și a vrut să îi mituiască pe polițiști cu 300 de lei!

astăzi, 12:22

Astăzi, 21 octombrie, ofițerii de poliție din cadrul Direcției Generale Anticorupție – Serviciul Județean Anticorupție Botoșani au fost sesizați, prin sistemul telefonic Call-center ant...