Întrucât instituția este subordonată acum Direcției Regionale a Finanțelor Publice Iași, toate solicitările se trimit acolo, însă nu de fiecare dată acestea sunt și rezolvate, după cum se plâng angajații de la Botoșani.
De câteva zile bune, Administrația Județeană a Finanțelor Publice Botoșani se confruntă cu o criză acută de consumabile, fiind la un pas de a nu mai putea elibera adeverințe contribuabililor, din lipsă de hârtie.
Finanțiștii nu mai au nici tonere, iar o parte dintre imprimante sau copiatoare s-au defectat dar nu se grăbește nimeni să dea OK-ul pentru a fi reparate, motiv pentru care cele câteva imprimante care au mai rămas sunt suprasolicitate și duc la formarea unor cozi imense.
"Ne descurcăm cum putem. Am scos bani din buzunar și am adunat de la colegi pentru a putea cumpăra tonere. Am mai mers pe la colegii din alte birouri care mai aveau, dar nu putem face mereu lucrul acesta", a spus un finanțist.
În ultimele luni au fost trimise numeroase referate la Regionala de la Iași în vederea asigurării consumabilelor necesare, dar fie cele primite au fost insuficiente, fie tonerele primite nu sunt compatibile cu imprimantele folosite la Botoșani.