"Doctorul Enache mi-a spus ca, la cate procese are, unul in plus sau in minus nu-l deranjeaza!"
Stiri Botosani Friday, 18 June 2010 Actualitate
Reclamatia la adresa doctorului Marius Enache, pentru o lucrare dentara esuata, inca se cerceteaza! "Am fost si la Colegiul Medicilor si, la 3 luni de la reclamatie, ne intreaba: "Dar ce, ati facut vreo sesizare?" sau "Despre ce doctor e vorba?", am observat cum se pune problema la Botosani".
Fiul pacientei Stela Ciobanu, care a executat o lucrare dentara la medicul stomatolog Marius Enache incearca, de cateva luni bune, sa-i gaseasca dreptate mamei sale, apeland in acest sens la institutiile de control ale statului, dupa ce lucrarea dentara, pentru care s-a achitat suma de 6.250 lei, s-a rupt de trei ori, femeia neprimind nici chitanta pentru suma acordata.
Reamintim ca Stela Ciobanu, in varsta de 55 de ani, din municipiul Botosani, a reclamat in luna martie, la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorului, o lucrare dentara care s-a rupt de trei ori, lucrare realizata in Policlinica Botosani de doctorul Marius Enache. Pentru lucrare, care a costat-o in total 6.250 lei, femeia nu a primit nicio chitanta, fapt pentru care l-a reclamat pe doctorul Enache si la Garda Financiara.
"Adevarul este ca societatea perversa in care locuim nu permite sa se faca absolut nimic. Am tot asteptat un raspuns de la domnul Nechita de la Garda Financiara, dar in cele din urma nu am primit niciun raspuns legat de sesizarea mamei mele. Cu prima ocazie cu care ma voi duce la Bucuresti voi incerca sa rezolv aceasta problema direct la Ministerul Sanatatii, aici nu se poate", a declarat Sorin Ciobanu, fiul pacientei Stela Ciobanu.
Totodata, familia botosanencei care l-a reclamat pe doctorul Marius Enache a verificat stadiul cercetarilor vizazi de reclamatie depusa in luna martie si la Colegiul Medicilor si la Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorilor, insa au primit acelasi raspuns: "sesizarea este in curs de cercetare".
"Am fost si la Colegiul Medicilor si ne intreaba: "Dar ce, ati facut vreo sesizare?" sau "Despre ce doctor e vorba?", am observat cum se pune problema la Botosani. La ultima discutie pe care am avut-o cu Marius Enache, mi-a spus ca prin tribunal se poate rezolva aceasta problema, a spus ca la cate procese are, unul in plus sau in minus nu-l deranjeaza! La Protectia Consumatorului, cand am fost sa intreb care este stadiul cercetarilor, mi-au spus ca nu exista nicio sesizare in acest sens, si cand le-am spus numarul dosarului sesizarii, au spus da, exista si atat, nimic mai mult", a spus Sorin Ciobanu.
Temerea cea mai mare a familiei pacientei Stela Ciobanu este ca asta se urmareste de fapt, sa treaca timpul, ca acest caz sa fie uitat atat de opinia publica, cat si de reclamant.
"Din punctul meu de vedere, difera timpul de rezolvare, dar pana la urma se va rezolva. Ca se incearca sa se musamalizeze, ca se incearca sa lase timpul sa rezolve problema", a adaugat Sorin Ciobanu.
Fiul pacientei Stela Ciobanu, care a executat o lucrare dentara la medicul stomatolog Marius Enache incearca, de cateva luni bune, sa-i gaseasca dreptate mamei sale, apeland in acest sens la institutiile de control ale statului, dupa ce lucrarea dentara, pentru care s-a achitat suma de 6.250 lei, s-a rupt de trei ori, femeia neprimind nici chitanta pentru suma acordata.
Reamintim ca Stela Ciobanu, in varsta de 55 de ani, din municipiul Botosani, a reclamat in luna martie, la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorului, o lucrare dentara care s-a rupt de trei ori, lucrare realizata in Policlinica Botosani de doctorul Marius Enache. Pentru lucrare, care a costat-o in total 6.250 lei, femeia nu a primit nicio chitanta, fapt pentru care l-a reclamat pe doctorul Enache si la Garda Financiara.
"Adevarul este ca societatea perversa in care locuim nu permite sa se faca absolut nimic. Am tot asteptat un raspuns de la domnul Nechita de la Garda Financiara, dar in cele din urma nu am primit niciun raspuns legat de sesizarea mamei mele. Cu prima ocazie cu care ma voi duce la Bucuresti voi incerca sa rezolv aceasta problema direct la Ministerul Sanatatii, aici nu se poate", a declarat Sorin Ciobanu, fiul pacientei Stela Ciobanu.
Totodata, familia botosanencei care l-a reclamat pe doctorul Marius Enache a verificat stadiul cercetarilor vizazi de reclamatie depusa in luna martie si la Colegiul Medicilor si la Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorilor, insa au primit acelasi raspuns: "sesizarea este in curs de cercetare".
"Am fost si la Colegiul Medicilor si ne intreaba: "Dar ce, ati facut vreo sesizare?" sau "Despre ce doctor e vorba?", am observat cum se pune problema la Botosani. La ultima discutie pe care am avut-o cu Marius Enache, mi-a spus ca prin tribunal se poate rezolva aceasta problema, a spus ca la cate procese are, unul in plus sau in minus nu-l deranjeaza! La Protectia Consumatorului, cand am fost sa intreb care este stadiul cercetarilor, mi-au spus ca nu exista nicio sesizare in acest sens, si cand le-am spus numarul dosarului sesizarii, au spus da, exista si atat, nimic mai mult", a spus Sorin Ciobanu.
Temerea cea mai mare a familiei pacientei Stela Ciobanu este ca asta se urmareste de fapt, sa treaca timpul, ca acest caz sa fie uitat atat de opinia publica, cat si de reclamant.
"Din punctul meu de vedere, difera timpul de rezolvare, dar pana la urma se va rezolva. Ca se incearca sa se musamalizeze, ca se incearca sa lase timpul sa rezolve problema", a adaugat Sorin Ciobanu.
Spune-ne opinia ta
Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani
Pietonii, bicicliștii și utilizatorii de trotinete, luați în vizor de polițiștii botoșăneni!
astăzi, 11:43
La data de 7 iulie 2025, în intervalul orar 09:00-13:00, polițiștii din cadrul Biroului Rutier, împreună cu polițiști de ordine publică au organizat o acțiune, pentru prevenirea și...
Atenție, Cod Galben în Botoșani: Vor fi ploi torențiale, vijelii și va cădea grindină de mici dimensiuni!
astăzi, 11:19
Meteorologii au actualizat prognoza și au emis o avertizare tip cod galben de instabilitate atmosferică pentru județul Botoșani valabilă astăzi, între orele 12:00-23:00. În interv...
Astăzi: A treia zi de protest la Casa de Pensii din Botoșani! „Suntem uniți, nu renunțăm”
astăzi, 10:54
Este a treia zi în care salariații Casei Județene de Pensii din Botoșani protestează în fața instituției. Prima dată au declanșat acțiunea de protest spontan în cursul zi...