"Doctorul Enache mi-a spus ca, la cate procese are, unul in plus sau in minus nu-l deranjeaza!"

"Doctorul Enache mi-a spus ca, la cate procese are, unul in plus sau in minus nu-l deranjeaza!"

 Dr. Marius Enache  

Reclamatia la adresa doctorului Marius Enache, pentru o lucrare dentara esuata, inca se cerceteaza! "Am fost si la Colegiul Medicilor si, la 3 luni de la reclamatie, ne intreaba: "Dar ce, ati facut vreo sesizare?" sau "Despre ce doctor e vorba?", am observat cum se pune problema la Botosani".

Fiul pacientei Stela Ciobanu, care a executat o lucrare dentara la medicul stomatolog Marius Enache incearca, de cateva luni bune, sa-i gaseasca dreptate mamei sale, apeland in acest sens la institutiile de control ale statului, dupa ce lucrarea dentara, pentru care s-a achitat suma de 6.250 lei, s-a rupt de trei ori, femeia neprimind nici chitanta pentru suma acordata.

Reamintim ca Stela Ciobanu, in varsta de 55 de ani, din municipiul Botosani, a  reclamat in luna martie, la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorului, o lucrare dentara care s-a rupt de trei ori, lucrare realizata in Policlinica Botosani de doctorul Marius Enache. Pentru lucrare, care a costat-o in total 6.250 lei, femeia nu a primit nicio chitanta, fapt pentru care l-a reclamat pe doctorul Enache si la Garda Financiara.

"Adevarul este ca societatea perversa in care locuim nu permite sa se faca absolut nimic. Am tot asteptat un raspuns de la domnul Nechita de la Garda Financiara, dar in cele din urma nu am primit niciun raspuns legat de sesizarea mamei mele. Cu prima ocazie cu care ma voi duce la Bucuresti voi incerca sa rezolv aceasta problema direct la Ministerul Sanatatii, aici nu se poate", a declarat Sorin Ciobanu, fiul pacientei Stela Ciobanu.

Totodata, familia botosanencei care l-a reclamat pe doctorul Marius Enache a verificat stadiul cercetarilor vizazi de reclamatie depusa in luna martie si la Colegiul Medicilor si la Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorilor, insa au primit acelasi raspuns: "sesizarea este in curs de cercetare".

"Am fost si la Colegiul Medicilor si ne intreaba: "Dar ce, ati facut vreo sesizare?" sau "Despre ce doctor e vorba?", am observat cum se pune problema la Botosani. La ultima discutie pe care am avut-o cu Marius Enache, mi-a spus ca prin tribunal se poate rezolva aceasta problema, a spus ca la cate procese are, unul in plus sau in minus nu-l deranjeaza! La Protectia Consumatorului, cand am fost sa intreb care este stadiul cercetarilor, mi-au spus ca nu exista nicio sesizare in acest sens, si cand le-am spus numarul dosarului sesizarii, au spus da, exista si atat, nimic mai mult", a spus Sorin Ciobanu.

Temerea cea mai mare a familiei pacientei Stela Ciobanu este ca asta se urmareste de fapt, sa treaca timpul, ca acest caz sa fie uitat atat de opinia publica, cat si de reclamant.

"Din punctul meu de vedere, difera timpul de rezolvare, dar pana la urma se va rezolva. Ca se incearca sa se musamalizeze, ca se incearca sa lase timpul sa rezolve problema", a adaugat Sorin Ciobanu.

 

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

La mulți ani! Mesajul ISU Botoșani pentru colegii salvatori: ”Știm că pun suflet în fiecare intervenție și le mulțumim!” (Foto)

astăzi, 15:20

Ei, scafandrii, au nevoie de pregătire, rezistență din toate punctele de vedere și o foarte bună comunicare. ”Știm că pun suflet în fiecare intervenție și, pentru acest lucru, ...

(P) Cum păstrezi mâncarea cât mai mult timp?

astăzi, 14:44

Păstrarea alimentelor proaspete pentru o perioadă cât mai lungă este esențială pentru sănătate, economie și reducerea risipei alimentare. Temperaturile reci joacă un rol crucial î...

Amendă pentru fiecare pasager din mașină! Regula care se aplică nu doar șoferului!

astăzi, 14:28

Centura de siguranță este obligatorie nu doar pentru șoferi și pentru pasagerul din dreapta, ci și pentru pasagerii care stau în spate. Cei care nu respectă regula pot primi o amendă de 4...