Proprietarii saloanelor de înfrumusețare din Botoșani sunt așteptați la Direcția de Sănătate Publică

Saloanele de înfrumuseţare din județul Botoșani trebuie să obțină certificarea conformității la Direcția de Sănătate Publică, potrivit Ordinului Ministerului Sănătății nr. 15/2020, pentru modificarea și completarea Ordinului Ministerului Sănătății nr. 1030/2009.

Conform normelor vechi, saloanele de înfrumuseţare şi unităţile care desfăşoară activităţi de coafură şi frizerie puteau obţine autorizaţia doar în baza unei declaraţii pe propria răspundere, însă, prin noul ordin de ministru, această posibilitate a fost abrogată.

 

Așadar, proprietarii de saloane de înfrumusețare sunt așteptați, la sediul DSP Botoșani, la camera 27, să solicite certificarea conformităţii cu normele de igienă şi sănătate publică. Cei care au început acest demers în anul 2020 și nu a fost finalizată procedura, trebuie să refacă cererea și să completeze dosarele cu contractele noi (DDD, Nova ApaServ, etc) în vederea evaluării.

Detalii suplimentare se găsesc pe site-ul www.dspbotosani.ro.

(Comunicat de presă)
 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Jucător de la FC Botoșani, convocat la naționala Moldovei în calificările Cupei Mondiale 2026 cu Israel și Norvegia!

astăzi, 20:30

Jucătorul FC Botoșani, Ștefan Bodișteanu, a fost convocat în lotul Echipei Naționale pentru partidele pe care selecționata Moldovei le va susține la începutul lunii viitoare î...

Botoșănean reţinut pentru 24 de ore, după ce a fost depistat beat la volan şi fără să dețină permis!

astăzi, 19:20

La data de 25 august 2025, polițiștii din cadrul Secției de Poliție Rurală nr. 9 Vlăsinești au emis ordonanță de reținere pentru 24 de ore, pe numele unui tânăr, de 21 de ani, din com...

Noi locuri de muncă disponibile în județul Botoșani. Vezi LISTA completă!

astăzi, 18:30

Potrivit datelor rezultate din declarațiile agenților economici privind locurile de muncă vacante, la data de 25.08.2025, în evidențele Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă ...