Proiect european la Instituția Prefectului - conferința de închidere

Joi, în cadrul InstituÅ£iei Prefectului, a avut loc prima parte a conferinÅ£ei de închidere a proiectului "Eficientizarea furnizării serviciilor publice prin îmbunătăţirea cadrului adecvat ÅŸi a proceselor de lucru implementate ÅŸi menÅ£inute în cadrul InstituÅ£iei Prefectului - judeÅ£ul BotoÅŸani", finanÅ£at din Fondul Social European, prin Programul OperaÅ£ional Dezvoltarea Capacităţii Administrative.

Perioada de implementare a proiectului care a presupus îmbunătăţirea calităţii ÅŸi eficienÅ£ei furnizării serviciilor publice, cu accentul pus pe descentralizare, a fost de 24 de luni, începând din data de 30 ianuarie 2012, locul de desfăşurare a acestuia fiind în cadrul InstituÅ£iei Prefectului.

Valoarea totală a proiectului a fost de 2.549.981 de lei, din care valoarea eligibilă nerambursabilă din Fondul Social European a fost de 2.167.483,85 de lei iar cofinanţarea eligibilă a beneficiarului, de 382.497,15 lei.

Obiectivul general al proiectului l-a reprezentat crearea unui set de instrumente care să ajute managementul instituÅ£iei în activitatea de conducere prin implementarea unui sistem informaÅ£ional apt să optimizeze funcÅ£ionarea tuturor structurilor organizatorice, pe toate nivelurile, sprijinind astfel transformările din cadrul instituÅ£iei.

Obiectele specifice ale proiectului accesat de InstituÅ£ia Prefectului prevăd, printre altele, permanenta monitorizare a proceselor de lucru în scopul continuei îmbunătăţiri a actului de administrare ÅŸi a competenÅ£ei funcÅ£ionarilor publici, creÅŸterea eficienÅ£ei compartimentelor InstituÅ£iei Prefectului sau accesul mai rapid al funcÅ£ionarilor publici la informaÅ£iile necesare, prin intermediul unor aplicaÅ£ii care au fost deja instalate pe calculatoarele de lucru.

Grupul Å£intă al proiectului a fost reprezentat de 50 de funcÅ£ionari publici ÅŸi personal contractual, din cadrul InstituÅ£iei Prefectului dar ÅŸi a 12 servicii publice deconcentrate de la nivelul judeÅ£ulu, care au participat la mai multe sesiuni de informare în care au fost instruiÅ£i în mod special în privinÅ£a utilizării aplicaÅ£iilor care permit un acces mult mai rapid ÅŸi eficient la diverse informaÅ£ii.

Prin implementarea proiectului vor fi obÅ£inute astfel rezultate evidente, printre care reducerea timpului dedicat de salariaÅ£ii InstituÅ£iei Prefectului ÅŸi a serviciilor publice deconcentrate pentru regăsirea, centralizarea ÅŸi organizarea documentelor, prin crearea unei arhive electronice, posibilitatea urmăririi ÅŸi a managementului documentelor de la intrarea în sistem, pe tot parcursul procesărilor, stabilirea unor politici stricte a drepturilor de acces ale utilizatorilor asupra documentelor ÅŸi informaÅ£iilor, transmiterea simultană a documentelor către mai mulÅ£i destinatari, cu posibilitatea de a monitoriza primirea documentelor, cât ÅŸi stabilirea unor termene de rezolvare pentru diverse activităţi ÅŸi notificarea coordonatorului ÅŸi a utilizatorului, în caz de abatere de la acestea.
 

 

 

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Valeriu Iftime anunță prime speciale dacă FC Botoșani ia TITLUL!

astăzi, 13:09

Patronul FC BotoÈ™ani recunoaÈ™te că nu se aÈ™tepta ca trupa sa să aibă un parcurs atât de bun È™i să fie în lupta pentru titlu, însă cu toate acestea spune că jucătorii nu tr...

Veste bună pentru pacienții din Dorohoi!

astăzi, 12:16

Spitalul Municipal din Dorohoi continuă modernizarea È™i tehnologizarea spaÈ›iilor destinate îngrijirii eficiente a bolnavilor. MarÈ›i, 2 decembrie, a fost inaugurat un nou segment, în...

Gellu Dorian, președintele Fundației Hyperion, reacție după disputele din CL privind Premiul Opera Omnia!

astăzi, 11:13

Premiul NaÈ›ional de Poezie „Mihai Eminescu” – Opera Omnia a creat, È™i în acest an, dispute în plenul Consiliului Local. Unii consilieri susÈ›in că se acordă prea mulÈ...