Profesorii pensionari ocupa abuziv posturi in invatamant, spune liderul LSI!

Profesorii pensionari ocupa abuziv posturi in invatamant, spune liderul LSI!

 LIVIU AXINTE, liderul LSI Botosani  

Sindicalistii botosaneni reclama prezenta la catedra a unor cadre didactice pensionare, in conditiile in care multi profesori au ramas in afara sistemului de invatamant, din lipsa de posturi.

"Avem semnale ca sunt profesori carora li s-a acordat continuitate la catedra, intrucat au iesit la pensie, dar ei functioneaza in sistem bine mersi", a declarat miercuri Liviu Axinte, presedintele Ligii Sindicatelor din Invatamant, filiala Botosani.

Cazurile au fost semnalate, spune liderul de sindicat, chiar de catre colegii celor vizati.

"Acesti profesori pensionari functioneaza pe catedre didactice deficitare in judet. Potrivit legii, pensionarii trebuie sa fie ultimii incadrati, in conditiile in care posturile nu mai sunt solicitate de niciun profesor", a adaugat Axinte, care a promis ca in cursul saptamanii viitoare va face publice cazurile semnalate, cel putin trei inregistrandu-se la nivelul municipiului Botosani.

 

 

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Pacienții pot evalua prin SMS serviciile medicale primite la Spitalul Judeţean de Urgență „Mavromati”!

astăzi, 11:36

Spitalul Judeţean de Urgența Mavromati Botoșani este cel mai mare spital din Moldova și acordă asistența medicală pacienților din întreg județul Botosani, asigurând servicii medic...

ISU Botoșani: Șase pompieri înaintați în gradul militar următor, de Ziua Pompierilor din România! (Foto)

astăzi, 11:15

Ziua Pompierilor din România este sărbătorită, în fiecare an, pe 13 septembrie, marcând un moment important din istoria Armei. Evenimentul amintește de Bătălia din Dealul Spiri...

Program Național de Relansare Economică, propus de PSD! (Foto)

astăzi, 10:32

România are nevoie de un nou început, de o reformă reală și nu doar de măsuri de austeritate aplicate fără discernământ. Echipa de specialiști ai PSD a conturat un Program...