Reprezentanţii Uvertura Mall au solicitat Primăriei eşalonarea la plată a impozitelor, taxelor şi a altor obligaţii datorate bugetului local, dar şi eşalonarea la plată a majorărilor de întârziere, de orice fel.
Pe ordinea de zi a şedinţei de Consiliu Local se va regăsi şi un proiect de hotărâre privind aprobarea acestor eşalonări.
În referatul de analiză se precizează că SC Uvertura City Mall se află în dificultate generată de lipsa temporară de disponiblităţi băneşti din cauza factorilor economici, iar datorită crizei economice agenţii economici au devenit mai retincenţi în deschiderea de noi magazine, ceea ce a condus ca veniturile preconizate iniţial să nu se materializeze.
Perioada pentru care ar urma să se acorde eşalonarea la plată este de 60 de luni, fiind vorba de eşalonarea la plată a obligaţiilor fiscale în sumă de 1,5 milioane de lei, reprezentând impozit pe clădiri şi redevenţă concesiune teren.
Pentru perioada de eşalonare la plată au fost calculate majorări de întârziere în sumă de 767.036 lei, suma totală de plată fiind de 2,2 milioane de lei.
Primăria va eşalona obligaţiile fiscale ale Uvertura Mall! Vezi motivul!
Claudia Luca Saturday, 24 January 2015 ActualitateSpune-ne opinia ta
Acest website foloseşte cookie-uri pentru a furniza vizitatorilor o experienţă mult mai bună de navigare şi servicii adaptate nevoilor şi interesului fiecăruia. Apăsând Accept sau navigând pe acest website, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare. Mai multe detalii despre cookie-uri aici