Pe 10 ianuarie se impart banii pentru primarii

Pe 10 ianuarie consilierii judeteni se vor reuni in sedinta extraordinara pentru a hotari sumele care vor fi alocate administratiilor publice locale. In ceea ce priveste bugetul Consiliului Judetean si a institutiilor subordonate, acesta va fi stabilit in cadrul unei sedinte ordinare care va avea loc la sfarsitul acestei luni.

"Pe data de 10 ianuarie este programata o sedinta extraordinara a Consiliului Judetean pentru repartizarea sumelor catre comunitatile locale. Ma refer la banii pentru drumurile comunale si judetene si banii din TVA si cota de 22%, care trebuie repartizati, conform legii, catre comunitatile locale", a declarat Catalina Lupascu, vicepresedintele CJ. Conform legislatiei in vigoare, Fiscul trebuie sa comunice in termen de 5 zile sumele ce urmeaza a fi alocate primariilor, iar in 15 zile acestea vor intra in dezbatere publica.

La sfarsitul lunii, pe 31 ianuarie, va fi aprobat si bugetul Consiliului Judetean si al institutiilor din subordine. "Noi am solicitat institutiilor din subordinea CJ proiectele de buget pe 2011, pentru a putea distribui sumele in functie de nevoile fiecarei institutii", a mai spus Catalina Laupascu.

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

PSD Botoșani: Trei oferte pentru Autostrada de care se va lega Drumul Expres Botoșani - Suceava (foto)

astăzi, 17:10

Trei oferte au fost depuse pentru construirea lotului Roșcani – Suceava din Autostrada Moldova. „Construirea Autostrăzii A7 este cel mai important proiect de mare infrastructură pent...

LPF a anunțat programul etapelor 20 și 21, când joacă FC Botoșani!

astăzi, 15:40

Campioana FCSB va juca duminică, 15 decembrie, în compania celor de la Farul, la Constanța, după care va încheia anul fotbalistic luni, 23 decembrie, tot în deplasare, cu Poli Ia...

Valeriu Iftime: „Cam atât de eficient se lucrează și se rezolvă problemele” (Video)

astăzi, 15:30

Redăm mai jos declarația lui Valeriu Iftime, președintele Consiliului Județean Botoșani, despre avaria de la apă: „Așa se face treabă în județ! Cam atât de eficient se lu...