Pățania unui botoșănean! A dat telefonul mobil la reparat, iar când l-a primit a avut parte de un șoc!

Un bărbat din municipiul Botoșani a avut parte de o surpriză extrem de neplăcută când a primit telefonul pe care l-a dat la reparat. Când l-a scos din cutia în care i-a fost returnat a constatat că acesta este foarte deteriorat. Botoșăneanul a mers direct la Protecția Consumatorului, unde a depus o reclamație.

Telefonul mobil a fost cumpărat de la un magazin de specialitate din municipiul Botoșani. După cinci luni de la achiziție, persoana care l-a cumpărat nu l-a mai putut folosi întrucât nu mai citea niciun SIM. A mers la magazinul de unde l-a luat pentru a fi trimis în service în vederea reparării. Chiar dacă telefonul era în garanție, botoșăneanului i-au fost ceruți bani pentru reparație.

 “Am fost sunat că trebuie sa plătesc 97 de lei reparația cu toate că telefonul beneficia de garanție. Motivatia lor a fost citez:"Manevrarea incorecta a sim-ului". Am plătit acești bani", ne-a povestit bărbatul care ne-a sesizat pe adresa redacției Stiri.Botosani.ro.

După câteva zile a fost sunat că telefonul a venit și a mers la magazin pentru a-l ridica dar a avut parte de o supriză, nu tocmai plăcută.

“Pe 9 mai m-au sunat de la magazin ca a venit telefonul din Service. Când deschid cutia de fata cu reprezentantul magazinului constat că telefonul avea spatele crăpat, rama de la camera foto era toată roasă probabil din cauza ca l-a mișcat prea mult pe bancul de lucru, iar pe marginea spatelui avea foarte multe semne cum s-a desfăcut sticla din spate, probabil cu surubelnita. O alta surpriza a fost sa constat ca garantia nu a fost anulata, deci suma ceruta a fost incasata ilegal pentru ca defectarea telefonului de catre client duce la pierderea garantiei", a mai spus botosaneanul.

Acesta nu a ridicat telefonul din magazin și a mers la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorului unde a depus o plângere.  

Reprezentanții de la Protecția Consumatorului au înregistrat sesizarea și fac verificări, și susțin că cei vinovați de această situație vor fi trași la răspundere.

“De regula, vanzatorul e responsabil in fata cumparatorului, cand primeste produsul pentru garantie trebuie sa ii faca un proces de predare-primire, face inspectie vizuala. In procesul verbal s-a trecut ca sunt urme de zgarieturi, dar inca nu avem raportul de service. Vinovat in fata noastra este vanzatorul in astfel de situatii. Am înțeles că telefonul a fost deja trimis pentru a fi înlocuit", ne-a declarat Mirel Roglaschi, comisar șef adjunct în cadrul Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului Botoșani.

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Leo Grozavu, după 1-1 cu CFR Cluj: ”Nu aș vrea să fiu arogant, dar am fost mai buni!”

Sunday, 19 January 2025

Meriton Kirenica a deschis scorul pentru ardeleni rapid (minutul 10), însă moldovenii au avut forța să egaleze pe final prin Enzo Lopez (minutul 85). ”Cred că puteam să obținem ma...

FC Botoșani - CFR Cluj 1-1. Cu Leo Grozavu pe bancă, botoșănenii scot un punct și impresionează în jocul cu „feroviarii”!

Sunday, 19 January 2025

FC Botoșani a „smuls” un punct pe final, punându-i o nouă piedică CFR-ului, 1-1. „Feroviarii” n-au excelat în Moldova și irosesc puncte importante în lupt...

O nouă căsuță ridicată de o asociație din Botoșani oferă noi speranțe pentru persoanele aflate în dificultate!

Sunday, 19 January 2025

După o săptămână de muncă dedicată amplasării acestei casute, în săptămâna următoare va fi amenajat interiorul, astfel încât să poată fi oferit un cămin pent...