Pățania unui botoșănean! A dat telefonul mobil la reparat, iar când l-a primit a avut parte de un șoc!
Stiri Botosani Wednesday, 11 May 2016 ActualitateTelefonul mobil a fost cumpărat de la un magazin de specialitate din municipiul Botoșani. După cinci luni de la achiziție, persoana care l-a cumpărat nu l-a mai putut folosi întrucât nu mai citea niciun SIM. A mers la magazinul de unde l-a luat pentru a fi trimis în service în vederea reparării. Chiar dacă telefonul era în garanție, botoșăneanului i-au fost ceruți bani pentru reparație.
“Am fost sunat că trebuie sa plătesc 97 de lei reparația cu toate că telefonul beneficia de garanție. Motivatia lor a fost citez:"Manevrarea incorecta a sim-ului". Am plătit acești bani", ne-a povestit bărbatul care ne-a sesizat pe adresa redacției Stiri.Botosani.ro.
După câteva zile a fost sunat că telefonul a venit și a mers la magazin pentru a-l ridica dar a avut parte de o supriză, nu tocmai plăcută.
“Pe 9 mai m-au sunat de la magazin ca a venit telefonul din Service. Când deschid cutia de fata cu reprezentantul magazinului constat că telefonul avea spatele crăpat, rama de la camera foto era toată roasă probabil din cauza ca l-a mișcat prea mult pe bancul de lucru, iar pe marginea spatelui avea foarte multe semne cum s-a desfăcut sticla din spate, probabil cu surubelnita. O alta surpriza a fost sa constat ca garantia nu a fost anulata, deci suma ceruta a fost incasata ilegal pentru ca defectarea telefonului de catre client duce la pierderea garantiei", a mai spus botosaneanul.
Acesta nu a ridicat telefonul din magazin și a mers la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorului unde a depus o plângere.
Reprezentanții de la Protecția Consumatorului au înregistrat sesizarea și fac verificări, și susțin că cei vinovați de această situație vor fi trași la răspundere.
“De regula, vanzatorul e responsabil in fata cumparatorului, cand primeste produsul pentru garantie trebuie sa ii faca un proces de predare-primire, face inspectie vizuala. In procesul verbal s-a trecut ca sunt urme de zgarieturi, dar inca nu avem raportul de service. Vinovat in fata noastra este vanzatorul in astfel de situatii. Am înțeles că telefonul a fost deja trimis pentru a fi înlocuit", ne-a declarat Mirel Roglaschi, comisar șef adjunct în cadrul Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului Botoșani.
Spune-ne opinia ta
Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani
Galerie subterană descoperită sub incinta unei mănăstiri păstorită de un monah botoșănean! (Video)
O descoperire de mare valoare istorică și spirituală a ieșit la lumină în incinta Mănăstirii Neamț, în urma lucrărilor de reabilitare începute anul acesta. Un tunel subteran...
APEL urgent pentru donare de sânge!
Este vorba despre Avram Mihaela, în prezent internată la Spitalul Județean Botoșani – secția Gastroenterologie. Dacă sunteți sănătoși și puteți dona, sunteți ruga să merge...
Polițiștii botoșăneni au desfășurat o ACȚIUNE pentru creșterea gradului de siguranță rutieră!
La data de 2 octombrie 2025, polițiștii din cadrul Biroului Rutier Botoșani împreună cu cei din cadrul Biroului de Ordine Publică Botoșani au organizat o acțiune pentru prevenirea și com...
Newsletter
Abonează-te la Newsletter-ul Stiri Botoșani pentru a fi la curent cu cele mai noi știri și reportaje!
© 2025 WEB EMOTION SRL | Toate drepturile rezervate.
Web Emotion, Live.Botosani.ro, Botosani.ro Stiri.Botosani.ro si logo-urile acestora sunt marci inregistrate ale Web Emotion. Toate celelalte marci sunt proprietatea companiilor detinatoare. Reproducerea continutului din acest site este permisa numai cu acordul Web Emotion.
Termeni și condiții | Politica de confidențialitate | Despre Cookie-uri
Pagină generată în 1.58 secunde
Acest website foloseşte cookie-uri pentru a furniza vizitatorilor o experienţă mult mai bună de navigare şi servicii adaptate nevoilor şi interesului fiecăruia. Apăsând Accept sau navigând pe acest website, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare. Mai multe detalii despre cookie-uri aici