Pățania unui botoșănean! A dat telefonul mobil la reparat, iar când l-a primit a avut parte de un șoc!

Un bărbat din municipiul Botoșani a avut parte de o surpriză extrem de neplăcută când a primit telefonul pe care l-a dat la reparat. Când l-a scos din cutia în care i-a fost returnat a constatat că acesta este foarte deteriorat. Botoșăneanul a mers direct la Protecția Consumatorului, unde a depus o reclamație.

Telefonul mobil a fost cumpărat de la un magazin de specialitate din municipiul Botoșani. După cinci luni de la achiziție, persoana care l-a cumpărat nu l-a mai putut folosi întrucât nu mai citea niciun SIM. A mers la magazinul de unde l-a luat pentru a fi trimis în service în vederea reparării. Chiar dacă telefonul era în garanție, botoșăneanului i-au fost ceruți bani pentru reparație.

 “Am fost sunat că trebuie sa plătesc 97 de lei reparația cu toate că telefonul beneficia de garanție. Motivatia lor a fost citez:"Manevrarea incorecta a sim-ului". Am plătit acești bani", ne-a povestit bărbatul care ne-a sesizat pe adresa redacției Stiri.Botosani.ro.

După câteva zile a fost sunat că telefonul a venit și a mers la magazin pentru a-l ridica dar a avut parte de o supriză, nu tocmai plăcută.

“Pe 9 mai m-au sunat de la magazin ca a venit telefonul din Service. Când deschid cutia de fata cu reprezentantul magazinului constat că telefonul avea spatele crăpat, rama de la camera foto era toată roasă probabil din cauza ca l-a mișcat prea mult pe bancul de lucru, iar pe marginea spatelui avea foarte multe semne cum s-a desfăcut sticla din spate, probabil cu surubelnita. O alta surpriza a fost sa constat ca garantia nu a fost anulata, deci suma ceruta a fost incasata ilegal pentru ca defectarea telefonului de catre client duce la pierderea garantiei", a mai spus botosaneanul.

Acesta nu a ridicat telefonul din magazin și a mers la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorului unde a depus o plângere.  

Reprezentanții de la Protecția Consumatorului au înregistrat sesizarea și fac verificări, și susțin că cei vinovați de această situație vor fi trași la răspundere.

“De regula, vanzatorul e responsabil in fata cumparatorului, cand primeste produsul pentru garantie trebuie sa ii faca un proces de predare-primire, face inspectie vizuala. In procesul verbal s-a trecut ca sunt urme de zgarieturi, dar inca nu avem raportul de service. Vinovat in fata noastra este vanzatorul in astfel de situatii. Am înțeles că telefonul a fost deja trimis pentru a fi înlocuit", ne-a declarat Mirel Roglaschi, comisar șef adjunct în cadrul Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului Botoșani.

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Expoziția comemorativă „Eugen Ispir (1909-1974) – 50 de ani fără artist”, la Galeriile de Artă „Ștefan Luchianˮ Botoșani!

astăzi, 20:00

Muzeul Județean Botoșani organizează, în spațiul Galeriilor de Artă „Ștefan Luchianˮ Botoșani, expoziția comemorativă „Eugen Ispir (1909-1974) – 50 de ani fără arti...

Accident într-o localitate din Botoșani, au intervenit pompierii! (foto)

astăzi, 19:24

Un accident rutier a avut loc, în urmă cu puțin timp, în localitatea Cotu. La fața locului au ajuns, în cel mai scurt timp, pompierii din cadrul Punctului de Lucru Flămânzi...

Florin Gavril (PSD) către Valeriu Iftime: „I-ați făcut o funcție specială fiului, la fel cum PNL a vrut să facă o lege specială pentru Iohannis”

astăzi, 18:30

Social-democratul susține că decizia lui Iftime de „a lăsa moștenire” conducerea Camerei de Comerț Botoșani este o sfidare la adresa tinerilor botoșăneni care muncesc din greu pent...