Ca urmare a apariției internetului și datorită digitalizării continue a vieții moderne, consumatorii și producătorii profită acum de avantajele tranzacțiilor online.
Majoritatea comercianților își dezvoltă propriile departamente de programare și își creează magazine virtuale folosind soluții avansate de comerț electronic.
Astfel de magazine virtuale prezintă o multitudine de instrumente, facilitând vânzarea de produse și servicii, fără restricții geografice.
Deoarece accesul la internet este în creștere rapidă în întreaga lume, numărul cumpărătorilor digitali continuă să urce în fiecare an.
Statisticile arată că cererea este excepțional de mare pentru articolele de zi cu zi, cum ar fi produsele alimentare, îmbrăcăminte, dar și pentru articolele tehnologice. Un astfel de exemplu este magazinul Altex, care, deși deține zeci de magazine tradiționale răspândite în toată țara, a înregistrat creșteri ale vânzărilor de electronice și electrocasnice pe platforma online.
Avantajele cumpărăturilor online, în general și cu Tipli
Mulți consumatori au început să schimbe modul în care cumpără articole pentru strictul necesar, electronice și îmbrăcăminte. Canalele digitale au devenit cea mai populară alternativă la magazinele aglomerate și la cumpărăturile în persoană.
Utilizatorii de internet pot alege dintre diverse platforme online pentru a naviga, compara și cumpăra serviciile sau produsele de care au nevoie.
În ceea ce privește eventualele avantaje ale cumpărăturilor online, clienții menționează posibilitatea unui preț mai bun, mai puțin timp investit, varietate mare de stiluri, disponibilitate constantă, de oriunde, ușor de găsit mărimi specifice sau colecții deosebite, mai mulți furnizori sau mai multe branduri ori tipuri de produse în același loc.
Magazine online care să corespundă cerințelor consumatorilor de modă, precum About You sau Fashion Days, nu se limitează la prezentarea unui singur gen de articole. Gama cuprinde îmbrăcăminte și încălțăminte, dar și multe accesorii. Există, de asemenea, spații dedicate poveștilor, inspirațiilor și chiar blogurilor, pentru a ajuta clienții să găsească achiziții mai ieftine și în tendințe.
Expunerea crescută la tehnologie crește probabilitatea de a dezvolta atitudini favorabile față de noile canale de cumpărături, consumatorii identificând tot felul de avantaje.
Confort
Magazinele online sunt de obicei disponibile 24 de ore pe zi, in schimb, vizitarea unui magazin convențional necesită deplasare și costuri precum benzina, parcarea sau biletele de autobuz, trebuie să aibă loc în timpul orelor de lucru. Livrarea produselor direct acasă crește comoditatea cumpărăturilor online. Problemele cauzate de imposibilitatea livrării unor produse direct la domiciliu au fost depăşite prin introducerea unui nou serviciu, făcând cumpărăturile online mai avantajoase pentru clienți. Acum clienții pot achiziționa bunuri online și le pot ridica de la un magazin sau o coletărie din apropiere.
Detalii despre servicii și produse
Cumpărătorii online acordă mai multă atenție produselor pe care le cumpără și modului în care aleg să-și cheltuiască banii. Înainte de a cumpăra vor să știe cât mai multe detalii despre produsul dorit, despre procesul de achiziție, metodele de plată, serviciul de livrare și garanțiile oferite.
Portalul online Tipli oferă membrilor săi informații detaliate pe pagina dedicată fiecărui magazin partener, descrie produsele de vânzare cu text, fotografii, oferă informații generale, sfaturi sau ghiduri de instruire concepute pentru a ajuta consumatorii să decidă ce produs cumpără.
Meniurile reprezentative și ușor de accesat
Magazinele online permit cumpărătorilor să utilizeze caracteristici de “căutare” pentru a găsi modele, mărci sau articole specifice.
Butonul “cumpără” a devenit bine cunoscut utilizatorilor din întreaga lume.
Cumpărătorii pot vizita magazinele online din confortul casei lor și pot face cumpărături, așezându-se în fața computerului, făcând clic pe câteva butoane.
Structurarea produselor pe categorii, subcategorii și filtrele de căutare sunt instrumente preferate de către clienții care vor putea urmări produsele fără a fi necesară deplasarea printre raioanele și rafturile unui magazin fizic.
Reduceri și premii de fidelitate
Majoritatea magazinelor online oferă discounturi clienților fideli, discounturi care se pot face direct, printr-o reducere de preț sau printr-un cupon procentual (de exemplu 10% reducere) ori numeric (de exemplu -50 lei). Oamenii sunt atrași, în marea majoritate, de reduceri, dar unii sunt interesați de transportul gratuit de produse sau de oferirea de premii de fidelitate.
Tipli adună pentru dvs. cupoane de reducere și oferte aplicabile în magazinele partenere. Folosind coduri de reducere de la Tipli într-un magazin care oferă recompense, veți economisi considerabil la cumpărăturile online.
Cashback sau “bani înapoi” de la Tipli
Unul dintre celelalte avantaje ale cumpărăturilor online este posibilitatea de a utiliza un portal de cashback pentru a economisi și mai mult. Cashback sau “ bani inapoi” reprezintă rambursarea unui anumit procent din valoarea mărfurilor cumpărate.
Pentru a profita de serviciu, va trebui mai întâi să creați un cont. Serviciul Tipli este complet gratuit. Este necesar să creați un cont pentru ca recompensa să fie alocată unui cont Tipli concret și astfel să fie înregistrată utilizatorului care a realizat cumpărătura.
După conectarea pe Tipli.ro, căutați un magazin și alegeți o recompensă. După ce găsiți și faceți clic pe magazinul dorit, acesta vă va redirecționa către site-ul comerciantului unde puteti cumpara ca de obicei.
Spre deosebire de reduceri, oferte promoționale și alte tipuri de recompense, cashback-ul vă oferă posibilitatea să primiți bani inapoi, indiferent de promoțiile existente.