Ore suplimentare de munca pentru angajatii Fiscului!

Ministrul Finantelor Publice, Gheorghe Ialomitianu, si presedintele Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, Sorin Blejnar, au dispus, marti, ca personalul ANAF direct implicat in procesul de reorganizare sa efectueze ore suplimentare in perioada 2-3 iulie.

"Aceste masuri au fost luate in vederea preintampinarii perturbarii activitatii administratiilor financiare, precum si pentru a urgenta procesul de rearondare a contribuabililor la noile administratii competente, iar transferul tuturor informatiilor necesare sa se efectueze in conditii optime, astfel incat, incepand cu data de 5 iulie, toate administratiile financiare sa functioneze la standardele stabilite prin procesul de reorganizare", se arata intr-un comunicat ANAF.

Potrivit programului de lucru, activitatea de incasari si plati desfasurata prin unitatile teritoriale ale Trezoreriei Statului va functiona normal, mai precizeaza ANF.

De asemenea, la administratiile financiare din toata tara vor functiona si centrele de asistenta telefonica a contribuabilului, iar pe portalul www.anaf.ro raman active paginile de informare a contribuabililor.

Informatii suplimentare se pot obtine si la numarul de telefon: 031.403.91.60, Centrul ANAF de asistenta a contribuabililor.

ANAF a anuntat, luni, ca activitatea la ghiseele tuturor administratiilor financiare si directiilor generale ale finantelor publice care lucreaza cu publicul va fi oprita in perioada 30 iunie, ora 12.00 - 5 iulie, ora 8.30, ca urmare a procesului de reorganizare a institutiei.

Intre timp, o parte din angajatii Garzii Financiare Botosani au primit deja preaviz si urmeaza sa fie examinati, iar in cadrul Directiei de Finante organigrama a suferit modificari, 25 de angajati din Botosani urmand sa fie disponibilizati.

La Trezoreria Botosani, activitatea se va desfasura normal, Mihai Alexa declarand ca unitatea nu este afectata de reorganizare.

"Noi nu avem probleme, nu am avem trezorerii in teritoriu suspuse reorganizarii. Au fost numai administratiile financiare. Pe 30 iunie vom avea program normal de lucru si nici in restul zilelor nu vom inceta activitatea", a precizat Mihai Alexa, trezorier-sef in cadrul Trezoreriei Botosani.

 

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

(P) Pariurile live: Cum să profiți de dinamica jocului

Monday, 24 November 2025

Pariurile live au schimbat fundamental modul în care oamenii interacționează cu sportul. Dacă înainte totul se baza pe pronosticuri făcute înainte de startul unui meci, astăzi j...

Ce locuri de muncă sunt disponibile în Botoșani. Oferta e pentru toate nivelurile de studii!

Monday, 24 November 2025

Potrivit datelor rezultate din declarațiile agenților economici privind locurile de muncă vacante, la data de 24.11.2025, în evidențele Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă ...

(P) Ce este și cum funcționează RTP-ul la sloturi online?

Monday, 24 November 2025

Indicator care asigură transparență la jocurile de cazino online, RTP semnifică rata de returnare către jucători, mai exact ce valoare procentuală din totalul mizelor plasate la un anumit titlu...