Ore suplimentare de munca pentru angajatii Fiscului!

Ministrul Finantelor Publice, Gheorghe Ialomitianu, si presedintele Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, Sorin Blejnar, au dispus, marti, ca personalul ANAF direct implicat in procesul de reorganizare sa efectueze ore suplimentare in perioada 2-3 iulie.

"Aceste masuri au fost luate in vederea preintampinarii perturbarii activitatii administratiilor financiare, precum si pentru a urgenta procesul de rearondare a contribuabililor la noile administratii competente, iar transferul tuturor informatiilor necesare sa se efectueze in conditii optime, astfel incat, incepand cu data de 5 iulie, toate administratiile financiare sa functioneze la standardele stabilite prin procesul de reorganizare", se arata intr-un comunicat ANAF.

Potrivit programului de lucru, activitatea de incasari si plati desfasurata prin unitatile teritoriale ale Trezoreriei Statului va functiona normal, mai precizeaza ANF.

De asemenea, la administratiile financiare din toata tara vor functiona si centrele de asistenta telefonica a contribuabilului, iar pe portalul www.anaf.ro raman active paginile de informare a contribuabililor.

Informatii suplimentare se pot obtine si la numarul de telefon: 031.403.91.60, Centrul ANAF de asistenta a contribuabililor.

ANAF a anuntat, luni, ca activitatea la ghiseele tuturor administratiilor financiare si directiilor generale ale finantelor publice care lucreaza cu publicul va fi oprita in perioada 30 iunie, ora 12.00 - 5 iulie, ora 8.30, ca urmare a procesului de reorganizare a institutiei.

Intre timp, o parte din angajatii Garzii Financiare Botosani au primit deja preaviz si urmeaza sa fie examinati, iar in cadrul Directiei de Finante organigrama a suferit modificari, 25 de angajati din Botosani urmand sa fie disponibilizati.

La Trezoreria Botosani, activitatea se va desfasura normal, Mihai Alexa declarand ca unitatea nu este afectata de reorganizare.

"Noi nu avem probleme, nu am avem trezorerii in teritoriu suspuse reorganizarii. Au fost numai administratiile financiare. Pe 30 iunie vom avea program normal de lucru si nici in restul zilelor nu vom inceta activitatea", a precizat Mihai Alexa, trezorier-sef in cadrul Trezoreriei Botosani.

 

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Nu scăpăm de ceață! Codul Galben a fost prelungit de meteorologi în județul Botoșani!

astăzi, 09:00

Atenție la condițiile de trafic! Meteorologii au prelungit Codul galben de ceață pentru o parte din județul Botoșani până la ora 12:00. Din această cauză, pe drumurile din Hudești, ...

El este cel mai înalt portar din SuperLiga! Are 1,98 m și a închis poarta echipei sale în acest sezon!

astăzi, 08:52

FC Botoșani este liderul la zi al campionatului intern, iar unul dintre artizanii acestui succes este portarul grec Giannis Anestis, care a avut evoluții excelente până acum. După 13 etap...

Legea „Alexandra Ivanov”, promulgată de președintele României. Ce obligații au spitalele!

astăzi, 07:46

Legea „Alexandra Ivanov„ a fost promulgată, miercuri, de președintele României! Prin legea „Alexandra Ivanov" toate spitalele din România, din sistemul de stat ...