Ore suplimentare de munca pentru angajatii Fiscului!

Ministrul Finantelor Publice, Gheorghe Ialomitianu, si presedintele Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, Sorin Blejnar, au dispus, marti, ca personalul ANAF direct implicat in procesul de reorganizare sa efectueze ore suplimentare in perioada 2-3 iulie.

"Aceste masuri au fost luate in vederea preintampinarii perturbarii activitatii administratiilor financiare, precum si pentru a urgenta procesul de rearondare a contribuabililor la noile administratii competente, iar transferul tuturor informatiilor necesare sa se efectueze in conditii optime, astfel incat, incepand cu data de 5 iulie, toate administratiile financiare sa functioneze la standardele stabilite prin procesul de reorganizare", se arata intr-un comunicat ANAF.

Potrivit programului de lucru, activitatea de incasari si plati desfasurata prin unitatile teritoriale ale Trezoreriei Statului va functiona normal, mai precizeaza ANF.

De asemenea, la administratiile financiare din toata tara vor functiona si centrele de asistenta telefonica a contribuabilului, iar pe portalul www.anaf.ro raman active paginile de informare a contribuabililor.

Informatii suplimentare se pot obtine si la numarul de telefon: 031.403.91.60, Centrul ANAF de asistenta a contribuabililor.

ANAF a anuntat, luni, ca activitatea la ghiseele tuturor administratiilor financiare si directiilor generale ale finantelor publice care lucreaza cu publicul va fi oprita in perioada 30 iunie, ora 12.00 - 5 iulie, ora 8.30, ca urmare a procesului de reorganizare a institutiei.

Intre timp, o parte din angajatii Garzii Financiare Botosani au primit deja preaviz si urmeaza sa fie examinati, iar in cadrul Directiei de Finante organigrama a suferit modificari, 25 de angajati din Botosani urmand sa fie disponibilizati.

La Trezoreria Botosani, activitatea se va desfasura normal, Mihai Alexa declarand ca unitatea nu este afectata de reorganizare.

"Noi nu avem probleme, nu am avem trezorerii in teritoriu suspuse reorganizarii. Au fost numai administratiile financiare. Pe 30 iunie vom avea program normal de lucru si nici in restul zilelor nu vom inceta activitatea", a precizat Mihai Alexa, trezorier-sef in cadrul Trezoreriei Botosani.

 

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Muncă, pasiune, dedicare și un nou obiectiv pentru Ioana Miron: “Clar vreau să particip și să iau o medalie”! (Video)

Thursday, 15 May 2025

Halterofila Ioana Miron este una dintre sportivele de mare perspectivă ale Clubului Steaua. În vârstă de 20 de ani, Ioana are deja un palmares bogat în competițiile internațional...

Planul Armatei pentru recrutare: voluntari atraşi cu 27.000 de lei!

Thursday, 15 May 2025

România pregătește o nouă inițiativă legislativă menită să consolideze capacitatea militară a țării prin atragerea de militari voluntari. În contextul creșterii nevoii de perso...

Conferința de închidere a proiectului privind „Consolidarea și restaurarea Teatrului Mihai Eminescu”! (Foto)

Thursday, 15 May 2025

Joi, 15 mai, la Primăria Municipiului Botoșani a avut loc conferința de închidere a proiectului privind „Consolidarea și restaurarea Teatrului Mihai Eminescu”. În prezen...