Orange, sanctionat cu 5.000 lei de Protectia Consumatorului Botosani!

Operatorul de telefonie mobila Orange Romania a fost reclamat saptamana trecuta de un botosanean care ar fi trimis un telefon in service, pentru reparatii, iar perioada de 15 zile, in care trebuiau sa-i returneze telefonul reparat, a fost depasita. In plus, Orange nici nu i-a oferit consumatorului un telefon in schimb, pe toata aceasta perioada.

"Comisarii au facut cercetari si informatia s-a dovedit a fi intemeiata. Au aplicat operatorului de telefonie mobila sanctiunea minima prevazuta de Legea 449, respectiv 5.000 lei, si ca masura suplimentara au dispus reducerea abonamentului cu aceeasi perioada cat telefonul a stat in service, fiind vorba de peste 20 zile", a spus Sanda Constantinica, juristul Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorului Botosani.

In cele din urma, operatorul economic a acceptat inlocuirea aparatului de telefonie mobila cu un telefon nou, in valoare de aproape 900 lei, si reducerea abonamentului pana la intrarea in posesia consumatorului a noului telefon.
 

 
 

 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Povestea preotului care a studiat Teologia la 51 de ani, după o boală. A slujit 10 ani într-un sătuc din Botoșani, fără salariu!

astăzi, 15:15

Aurica și Vasile Sarmanu, de 72, respectiv 73 de ani, sărbătoresc anul acesta 51 de ani de căsnicie. Părintele este originar din satul Ciprian Porumbescu, Suceava, iar preoteasa din satul Doro...

FOREST RUN BOTOȘANI – Alergăm pentru sănătate, în inima naturii

astăzi, 14:24

Work Tape Medical are plăcerea de a vă invita la prima ediție a concursului de alergare Forest Run Botoșani, un eveniment dedicat sănătății, mișcării și bucuriei de a fi împreună &ic...

Din inimă, pentru cei cu inimă. Mesaj emoționant de ziua asistenților medicali!

astăzi, 13:51

Astăzi, 12 mai, este celebrată Ziua Internațională a Asistenților Medicali, un prilej de recunoaștere și apreciere a contribuției esențiale pe care asistenții medicali o aduc sistemelor de s...