Orange, sanctionat cu 5.000 lei de Protectia Consumatorului Botosani!

Operatorul de telefonie mobila Orange Romania a fost reclamat saptamana trecuta de un botosanean care ar fi trimis un telefon in service, pentru reparatii, iar perioada de 15 zile, in care trebuiau sa-i returneze telefonul reparat, a fost depasita. In plus, Orange nici nu i-a oferit consumatorului un telefon in schimb, pe toata aceasta perioada.

"Comisarii au facut cercetari si informatia s-a dovedit a fi intemeiata. Au aplicat operatorului de telefonie mobila sanctiunea minima prevazuta de Legea 449, respectiv 5.000 lei, si ca masura suplimentara au dispus reducerea abonamentului cu aceeasi perioada cat telefonul a stat in service, fiind vorba de peste 20 zile", a spus Sanda Constantinica, juristul Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorului Botosani.

In cele din urma, operatorul economic a acceptat inlocuirea aparatului de telefonie mobila cu un telefon nou, in valoare de aproape 900 lei, si reducerea abonamentului pana la intrarea in posesia consumatorului a noului telefon.
 

 
 

 

Spune-ne opinia ta

Vezi alte știri publicate de Stiri Botosani

Performanțele profesionale ale funcționarilor publici ar putea fi evaluate anual!

Sunday, 23 February 2025

Proiectul, semnat de 55 parlamentari PSD și ai minorităților naționale, între care și de premierul Marcel Ciolacu, propune modificarea și completarea, în acest sens, a Ordonanței de...

Poliția Română: Atenție la solicitările de a vota diverși concurenți la anumite competiții!

Sunday, 23 February 2025

În special, una dintre aplicațiile de mesagerie a devenit un teren fertil pentru autorii care caută să exploateze încrederea și naivitatea utilizatorilor. Sub pretextul simplu al &b...

În această dimineață: Incendiu izbucnit în podul unei case dintr-o localitate din Botoșani!

Sunday, 23 February 2025

Aceștia au constatat faptul că incendiul se manifesta în podul casei, unde ardeau câteva grinzi din lemn și au acționat rapid astfel încât flăcările să nu se extindă la între...